  • 1. Data: 2005-11-20 17:39:25
    Temat: [ot?] internetdsl - problem z zmiana parametrów
    Od: "Bartek" <[heavy_][m@aupa][op].pl>

    pytam tu,
    chociaz to bardzo mozliwe ot, bo dotyczy tylko mnie,;)

    proboje wejsc na
    www.internetdsl.pl
    klikam na zmien parametry....
    i.....

    Brak dostępnego portalu wyboru usług dostępu do Internet DSL TP.

    oco, kurde, chodzi? dzwonic do polpaka, czy ja moze jakis blad popelniam?:P

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2005-11-20 17:54:12
    Temat: Re: [ot?] internetdsl - problem z zmiana parametrów
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bartek napisał:
> [...]
    >
    > Brak dostępnego portalu wyboru usług dostępu do Internet DSL TP.
    >
    > oco, kurde, chodzi? dzwonic do polpaka, czy ja moze jakis blad popelniam?:P

    Przecież coś tam psują w piplosofcie na błękitnej więc możliwe, że
    linkują oba systemy.
    --
    Olek

  • 3. Data: 2005-11-21 18:42:02
    Od: "Bartek" <[heavy_][m@aupa][op].pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież coś tam psują w piplosofcie na błękitnej więc możliwe, że linkują
    > oba systemy.

    to im to mozolnie idzie, jutro dzwonie do poplaka, z pytaniem;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek