  • 1. Data: 2005-11-19 14:01:02
    Temat: Lacze w Niemczech
    Od: "tsuk" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Do konca nie jestem pewien czy postuje
    na wlasciwa grupe ale potrzebuje
    sie dowiedziec czy znacie jakiegos
    "providera" z PL ktory zestawi
    lacze pewnie jakies "satelitarne" tak z pol
    megabita lub troszke wolniejsze
    w jednej z przygranicznych niemiecki
    wsi - niestety nie ma tam mozliwosci
    zalozenia DSL jedynie ISDN - dosc drogi
    i GPRS - strasznie wolny :/
    Chodzi mi o namiary na firmy - linki
    mejle telefony, specjalizujace
    sie w takich projektach.

  • 2. Data: 2005-11-20 12:13:22
    Temat: Re: Lacze w Niemczech
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

> [...]
    > sie dowiedziec czy znacie jakiegos
    > "providera" z PL ktory zestawi
    > lacze pewnie jakies "satelitarne" tak z pol

    http://www.telenor.com/

    JM