  • Data: 2022-10-15 14:00:17
    Temat: Gwint we wannie
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem,

    istnieje potrzeba przymocowania do *żeliwnej* wanny uchwytu dla osoby o
    ograniczonych możliwościach poruszania się. Najwygodniej byłoby mi
    wykonać otwory i nagwintować je, M8 lub M10. Da się to zrobić ? Niby
    żeliwo obrabia się w miarę normalnie, ale czy mogę liczyć na sensowną
    grubość ścianki i to że gwint wytrzyma ? Ostatecznie mogę dać nakrętkę z
    tyłu, ale to oznacza demolkę obudowy.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza