    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HDD - Error code 6.
    Date: Tue, 3 Jan 2023 16:02:21 +0100

    HDD Seagate Barracuda 7200.12 1 TB. Podłączyłem przez USB do TV Panasonic
    do nagrywania filmów. Zapełniłem prawie cały. Niestety po jakimś czasie
    zablokował się. Zmieniłem obudowę. Nic nie dało. Jest komunikat "nie włożono
    urządzenia". Podłączyłem HDD do komputera. WXP go nie widzi. Otworzyłem
    Aomei Partition Assistant SE 5.5. Wczoraj widzę: Podstawowy Dysk 3 (GPT)
    931,51GB, Wykorzystane-0,00 kB. Pierwszy sektor fizyczny - 0 (Cyl:0, Hd:0,
    Sect:1). Po kilku
    krótkich próbach np. "Tworzenie Partycji" dzisiaj widzę:
    wykorzystane-93,55MB, Pierwszy sektor fizyczny-63 (Cyl:0, Hd:1, Sect:1). Za
    chwilę 0, a teraz znowu 63.

    Po wykonaniu operacji w 27% jest komunikat: "Niestety, obecna operacja
    została
    anulowana!
    Kod informacji: 6
    Opis: Tablica partycji na dysku zostało zaktualizowane z niepowodzeniem,
    ponieważ inne programy zablokowały tablicę partycji, zamknij inne programy i
    spróbuj ponownie.

    What does the Information Code mean? Please refer to:
    http://www.disk-partition.com/help/errorcode.html ".

    Filmów chyba nie uratuję. Korci mnie format i zaczęcie od nowa, ale poczekam
    na pomoc. Chciałbym go naprawić i znów podłączyć do TV. Pomożecie?

    neelix