  • Data: 2023-01-10 09:46:39
    Temat: Re: HDD - Error code 6.
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 Jan 2023 00:26:42 GMT
    doszła do mnie wiadomość <6h2vL.2379583$qD%2.1697095@fx08.ams1>
    od Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> :

    >Mam coś podobnego. To takie coś co przy bootowaniu możesz wskazać obraz?
    >Nie pamiętam już co konkretnie mam, ale strasznie to to wrazliwe na
    >operacje na tym dysku. Wystarczy, że co gdzieś utworzę i juz nie robi co
    >należy. A jak się ma to włozone w komputer lub zawsze pod ręką to wymaga
    >duzej samodyscypliny, aby nic tam nie przekopiować.
    >
    >Natomiast bardzo sobie chwalę niejakiego Ventoya. Odporny, proaktywny,
    >konfigurowalny.

    Miałem IODD2501 od nich:
    http://iodd.kr/wordpress/
    To faktycznie był model bezproblemowy.
    Zepsuł się, więc kupiłem odpowiednik(Zalman to dystrybuował w EU), i
    zaczęły się lekkie kłopoty, po pierwsze, wyświetlacz - zamiast
    czytelnego oleda dali badziewny i ciemny LCD, po drugie - nie
    wsztstkie dyski chciał uciągnąć, po trzecie - lagi w menu nawet do
    kilkunastu sekund w skrajnych przypadkach.
    Mam dwa Zalmany, jakoś daje się żyć mimo(jak sądzę) kiepskiego
    firmware, lepsze to, niż kombinowanie z pendrajwami czy stosami płytek
    CD, jednak modelu, który miałem na początku nic nie przebije.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy