  • 1. Data: 2009-03-02 20:19:53
    Temat: Hasło, BIOS, Amilo A1667
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Witam

    Od zawsze miałem w laptopie hasło w BIOSie, które sprawdzane było zarówno
    przy wejściu do ustawień BIOSu, jak i przy starcie komputera. Wczoraj
    jednak zdecydowałem się je skasować, coś mnie jednak tknęło*, i zmieniłem
    przy okazji sposób sprawdzania hasła na tylko przy wejściu do ustawień
    BIOSu. I całe szczęście, bo teraz przy próbie wejścia do BIOS jestem
    pytany o hasło (choć nie powinienem, bo je skasowałem) i nie działa moje
    stare hasło. O co chodzi? Robiłem to wiele razy wcześniej i nigdy problem
    nie wystąpił.

    * Przypomniałem sobie wątek dotyczący problemu, który jak się później
    okazało przytrafił się mnie.
    http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/msg/100
    1d793998ff038?dmode=source

    BTW. Jak się okaże, że muszę przeprogramować EEPROM zawierający hasło to
    trudno - jakby ktoś posiadał "wsad" i dane jaki EEPROM siedzi w AMILO
    A1667 to proszę o informację.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/