  • 1. Data: 2012-03-24 16:26:19
    Temat: HP NC 6320 max dysk
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    W opisie na stronach HP pisza tylko o max dysku 100Gb, pewnie wtedy nie
    bylo wiekszych. Spotkalem jakas oferte na takiego lapka z HDD 120Gb, czy
    li da sie wiekszy.
    Jakie jest wiec ograniczenie pojemnosci dysku dla tego lapka? (Win XP
    32), Plyta na chipie i945, procek T2400 (CoreDuo).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2012-03-24 16:39:10
    Temat: Re: HP NC 6320 max dysk
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-03-24 16:26, Pawel "O'Pajak" wrote:
> [...]
    > Jakie jest wiec ograniczenie pojemnosci dysku dla tego lapka? (Win XP
    > 32), Plyta na chipie i945, procek T2400 (CoreDuo).

    Chipsety nie maja zazwyczaj specjalnych ograniczen zwiazanych z modelem
    sprzętu, wiec zalozylbym ze na poziomu chipsetu ograniczenie to 2TB, ale
    ze takich dyskow 2.5" nie ma (jeszcze) to powinienes bez problemu wlozyc
    tam 750GB/1TB

    a) wysokosc 9.5mm
    b) ograniczeniem moze byc BIOS, takze jakiekolwiek wymiany warto
    uwzgledniac z kontaktem ze sprzedawca, tak by w razie czego...

  • 3. Data: 2012-03-25 21:46:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > b) ograniczeniem moze byc BIOS,

    A o tym nie pomyslalem, dzieki za odpowiedz i cenna uwage

    > takze jakiekolwiek wymiany warto
    > uwzgledniac z kontaktem ze sprzedawca, tak by w razie czego...

    Chyba trzeba bedzie wziac lapka i pojechac do sklepu.
    Celowalem w jakis 500Gb, konkretnie: Western Digital WD5000BUDT 500 GB
    SATA, ale cos go nie ma w powaznych sklepach, no nic, zaczekam.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa