  • 1. Data: 2009-04-21 17:26:15
    Temat: Hamownia w Warszawie lub okolicach?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie, czy polecacie jakas dobra hamownie motocykli w Wawie i okolicach,
    bo na googlach ostatni post jest z 2004 roku, wiec moze cosik sie zmienilo.
    Dzwonilem do Masters-Tuning, ale odpalaja dopiero od 1 maja. Bylem tam z autem i
    ponoc to jedna z najleprzych hamowni dla aut(MAHA), ale jak z moto to nie wiem.

    Dziekuje

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-04-21 17:46:17
    Temat: Re: Hamownia w Warszawie lub okolicach?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-21 19:26:15 +0200, "Koczis" <x...@p...onet.pl> said:

    > Mam pytanie, czy polecacie jakas dobra hamownie motocykli w Wawie i okolicach,
    > bo na googlach ostatni post jest z 2004 roku, wiec moze cosik sie zmienilo.

    Ze 2 lata temu dobrze robili w PolandPosition, ale wtedy trzymał nad
    tym pieczę Tomek Kędzior, którego już tam nie ma. Free&Fun właśnie
    otworzyło własną (czy na dniach ma otworzyć) i zupełnym przypadkiem
    szefem od strojenia jest tam... Tomek Kędzior ;-) Nie wiem czy chcesz
    być króliczkiem doświadczalnym, ale TK to poniekąd jednak solidna
    marka, jeśli idzie o strojenie motocykli.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-04-21 18:33:26
    Od: a...@g...com

    On 21 Kwi, 19:26, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ponoc to jedna z najleprzych hamowni dla aut(MAHA), ale jak z moto to nie wiem.

    Na pewno jest w PolandPosition, dzwoniłem wczoraj - za pomiar mocy
    biorą 150PLN brutto. W archiwum (bodajże 2004 rok) znalazłem że brali
    50PLN - troche podrożało.

    Jak gdzieś będziesz to opisz co i jak i za jaką cenę.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-04-21 20:22:55
    Od: fv <f...@c...com>

    Koczis pisze:
    > Mam pytanie, czy polecacie jakas dobra hamownie motocykli w Wawie i okolicach,

    26 kwietnia będzie w Warszawie akcja promocyjna na jednej ze stacji BP i
    podobno ma być hamownia (nie wiem czy darmowa).

    --
    fv

  • 5. Data: 2009-04-21 20:38:45
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 21 Apr 2009 22:22:55 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    [...]
    > 26 kwietnia będzie w Warszawie akcja promocyjna na jednej ze stacji BP i
    > podobno ma być hamownia (nie wiem czy darmowa).

    Na BP przy lotnisku Bemowo, i z tego co zrozumiałem to hamownia jest
    darmowa,
    tylko pewnie będzie duża kolejka. No i na forum NTV przeczytałem że w tej
    hamowni to zmierzyli mu że NTVka miała do 80 Nm, więc niezbyt bym tej
    hamowni
    wierzył ;-)))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 6. Data: 2009-04-21 22:58:02
    Od: Masło <s...@S...pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > ponoc to jedna z najleprzych hamowni dla aut(MAHA), ale jak z moto to nie wiem.

    Zalezy co chcesz robic przy moto?
    Jesli chodzi tylko o pomiar mocy i momentu obrotowego, to polecam
    hamownie w PIMOT w Wawie na ul. Jagiellonskiej 55.
    Maja tam hamownie obciazeniowa Schenck-a.
    Obciazeniowa jest dokladniejsza od najczesciej spotykanych inercyjnych
    hamowni, wiec i pomiar jest wiarygodniejszy :)
    Pozdro.

  • 7. Data: 2009-04-22 08:55:15
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    http://powerproject.pl/
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 8. Data: 2009-04-22 12:41:34
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > ponoc to jedna z najleprzych hamowni dla aut(MAHA), ale jak z moto to nie wiem.

    2w1 hamowania i wycieczka - Płock ul Wyszogrodzka diler Yamahy Moto-Kom
    R1 to jakies 30 minut jazdy ;-)
    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 9. Data: 2009-04-22 13:37:42
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 21 Kwi, 19:26, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam pytanie, czy polecacie jakas dobra hamownie motocykli w Wawie i okolicach,
    Nie wiem czy dobra technicznie ale napewno dobra cenowo, bo za darmo.

    http://www.libertymotors.pl/serwis/hamownia_gratis!!
    !-promo17.html

    cieszesiezemoglempomoc.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 10. Data: 2009-04-22 14:21:33
    Od: a...@g...com

    On 22 Kwi, 15:37, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Nie wiem czy dobra technicznie ale napewno dobra cenowo, bo za darmo.
    >
    > http://www.libertymotors.pl/serwis/hamownia_gratis!!
    !-promo17.html

    Dzwoniłem przed chwilą i dowiedziałem się że promocja _jeszcze_ nie
    jest aktualna i trzeba dzwonić co jakiś czas i się dowiadywać,
    niestety nikt nie był w stanie powiedzieć czy nadal to będzie darmowe.

    --
    Artur