  • 21. Data: 2009-04-30 19:00:37
    Temat: Re: Hamownia w Warszawie lub okolicach? [OT]
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Apr 2009 20:39:09 +0200, Kefir <k...@o...pl> wrote:

    >I trzeba badzie "wahlowac". Tylko powiedz czym to sie rozni od
    >"wachlowania" *

    no nie mam spellcheckera, cosik mi sie nie teges wygladalo to ha, ale
    olalem sprawdzanie. Za co czytelnikow niniejszym przepraszam.

    >*) do tego pilem, gupku na *ondzinie ;)

    idze idze bajoku!
    pzdr
    nefrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2009-04-30 20:25:48
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > idze idze bajoku!

    Ty! A tu nie powinno byc "idzze, idzze..."?
    Bo tak jak jest, to mi zupelnie nie funguje :P

  • 23. Data: 2009-04-30 21:55:41
    Od: marider <m...@g...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ale obiecujesz wiecej nie marudzic ? ;P

    Niebaudzo, marudza potencjalni "zainteresowani" :)

    > A po tym wszystkim to bedzie tym mozna jeszcze normalnie gdzies
    > pojechac ?

    Da sie jak najbardziej, pstryknac trzeba LOW na PC3 coby mniej paliwa
    zarlo, torby/kufry zalozyc, dupe posadzic i w trase. Turystycznie ;)

    > Ja Was chlopaki z tymi fredzlami i komanderami chyba nigdy nie
    > zrozumiem ;)

    Hehe, tez zaczynam miec watpliwosci typu "i po co mie to bylo" ;) Bo
    wykorzystac tego i taknie wykorzystam ale miec fajnie dla samego mania.
    Bo tak ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 24. Data: 2009-05-01 17:11:53
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Ty! A tu nie powinno byc "idzze, idzze..."?

    Fonetycznie? dobrze bylo:)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10