  • 11. Data: 2009-04-23 10:39:19
    Temat: Re: Hamownia w Warszawie lub okolicach?
    Od: marider <m...@g...pl>

    a...@g...com pisze:

    > Na pewno jest w PolandPosition, dzwoniłem wczoraj - za pomiar mocy
    > biorą 150PLN brutto. W archiwum (bodajże 2004 rok) znalazłem że brali
    > 50PLN - troche podrożało.
    >
    > Jak gdzieś będziesz to opisz co i jak i za jaką cenę.

    No zobaczcie, a jak dzwonilem w zeszlym roku to za hamownie i
    nastrojenie sprzeta krzyczeli 500zl... Dzieki za update, dobrze wiedziec
    (kumpel na miejscu w warsztacie bierze 100zl za 2 przebiegi ale nie wiem
    jaka hamownie ma, nie pytalem o detale).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 12. Data: 2009-04-23 11:11:26
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Dobra hamownia będzie w Markach... Luba wybiera sie tam na zakupy końcem
    kwietnia ;-(

    Zdroofka Johnny

  • 13. Data: 2009-04-28 12:38:17
    Od: marider <m...@g...pl>

    marider pisze:

> [...]
    > (kumpel na miejscu w warsztacie bierze 100zl za 2 przebiegi ale nie wiem
    > jaka hamownie ma, nie pytalem o detale).

    No to sie pochwale- bylem dzisiaj na hamowni u kumpla (Trans-Bike, tel.
    501545187, Bialystok- moze komus sie przyda namiar na dobry warsztat i
    kumatych mechanikow w okolicy), wlasciwie to zajechalem sie zapytac o
    kilka moto-pierdul no i skusilo mnie i postawilem swojego pieszczocha na
    rolke ;) Koszt 100zl za dwa przebiegi, przed i po modyfikacjach.

    Hamownia motocyklowa HPM-B2 firmy Godula Moto-Sport (www.godula.com),
    podobno dobry sprzet i pomiary sie sprawdzaja oraz sa porownywalne z
    innymi. Nie znam sie ;) Temperatura 31C, cisnienie atm. 996,3hPa.

    Dzis bylo "przed". Moto- R1'03 (przebieg 21423km), obecny zalozony
    setup: koncowka Micron Higmount (carbon), filtr powietrza K&N i Graves
    Velocity Stacks (tuningowe kanaly ssace w airboxie). Wyszlo mi 144,1KM i
    95,7 Nm. Przy takim samym moto w serii i oryginalnych danych Yamahy
    mierzonych na tylnym kole 138KM w wersji stock spodziewalbym sie nieco
    lepszych wynikow ale... jak patrze po innych dyno-charts nie jest zle.
    Tymbardziej ze paliwo Pb95 (mniej niz pol zbiornika), filtr powietrza
    nie wyczyszczony i na olejony (nie chcialo mi sie), lancuch i zebatki
    oryginalne. W sumie wskoczylem na hamownie tak jak R1 stala na podworku
    i jak stoi w garazu od ponad roku :)

    Z wykresow jestem zadowolony, przebiegi krzywych mocy i momentu sa
    bardzo ladne. Dzis sie pobawie i zakladam pelnego Micron Serpent + AIS i
    sportowy airbox, zobaczymy ile wyciagnie po takich modyfikacjach. Zrobic
    na hamowni bez modyfikacji silnika, czipow, i innych teamowo-torowych
    sztuczkach 150-160RWHP to jest juz cos... Szkoda ze swojego PC3r
    sprzedalem :(

    Ale na ulicy i tak nawet polowy z tego sie nie wykorzysta ;))))

    Pozdrawiam
    PS: wiekszosc "mistrzow prostej" wstawi byle jakie glosne rurki, KN i
    mysla ze maja po 230KM w nowszych (slabszych) R1. Sprawdzcie sobie
    chocby w guglach wyniki dyno dla np GSXR1000 K8 czy CBR1000rr'08 ktore
    uchodza za potwory. ROTFLMAO.

  • 14. Data: 2009-04-28 12:48:14
    Od: marider <m...@g...pl>

    Sorka, moj blad:

    http://www.godula.pl/hamownia_pl/?page=dzialanie_m

    Pzdr

  • 15. Data: 2009-04-29 09:34:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    marider napisał(a):
    (...)

    Szkoda ze tak daleko mieszkasz bo bym chcial z Tobom chodzic. Marzy mi
    sie chlopak z erjeden.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 16. Data: 2009-04-29 15:02:26
    Temat: Re: Hamownia w Warszawie lub okolicach? [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > marider napisał(a):
    > (...)
    >
    > Szkoda ze tak daleko mieszkasz bo bym chcial z Tobom chodzic. Marzy mi
    > sie chlopak z erjeden.

    Ciesze sie ze czytasz moje moto-wynurzenia ale poszukiwanie BF to chyba
    NTG co?

    Pzdr
    PS: zeby bylo TG to wczoraj i dzis szarpalem sie z R1, w sumie 8h roboty
    ale uklad zmieniony i kolejne dodatki powstawiane (najgorzej bylo
    wywalic AIS, zajelo prawie 2h samo wyrwanie 4 wtyczek). Jutro przygod z
    hamownia cd..

  • 17. Data: 2009-04-29 19:31:00
    Od: n...@s...com

    On Wed, 29 Apr 2009 17:02:26 +0200, marider <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >ale uklad zmieniony i kolejne dodatki powstawiane (najgorzej bylo
    >wywalic AIS, zajelo prawie 2h samo wyrwanie 4 wtyczek). Jutro przygod z

    Moja pamiec jest krotka, ale czy Ty aby nie sprzedawales tej
    erjedynki i przy okazji nie marudziles ze nikt nie chce z duza iloscia
    dodatkow ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2009-04-30 14:35:34
    Od: marider <m...@g...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Moja pamiec jest krotka, ale czy Ty aby nie sprzedawales tej
    > erjedynki i przy okazji nie marudziles ze nikt nie chce z duza iloscia
> [...]

    Rajt! Stwierdzilem ze zostawiam ja sobie i wkladam kolejne dodatki (pod
    siebie) ;) Jak ktos bedzie chcial to ja kupi, jak nie, to nie bede
    narzekal bo mi sie ze sprzedaza specjalnie nie pali i postoi sobie
    jeszcze w monster garage a ja moze od czasu do czasu nia polatam wokol
    komina jak bedzie czas wolny :]

    Nie mam Power Commandera niestety, swoj "stary" wyscigowy PC3r
    sprzedalem a teraz na nowy slabszy USB poczekam tydzien... Glupota nie
    boli ale z kasy wyskoczyc trzeba ;) Wlasnie przyjechalem z hamowni -
    pokazalo wzrost mocy o caly 1KM (jeden k.... JEDEN KON) po zmianie
    wydechu na pelny uklad Microna - Serpent Hydratech . Za to moment wzrosl
    z 95,7Nm @ 8640 rpm na 96,1Nm przy 7700 rpm, w sumie jeszcze nizej jest
    mocniejsza i super bo to sie bardziej przydaje niz KM. Teraz poczekam na
    PC3 i zrobie ostatni test oraz ustawie mape na hamowni.

    Wniosek jaki mi sie nasuwa po calych tych zabawach z hamownia i
    wydechami - lepiej zalozyc sama sportowa koncowke tlumika i sie cieszyc
    "z dzwieku" a zaoszczedzone pieniadze przebimbac gdzies na wakacyjne
    podroze na motocyklu ;)

    Pzdr
    PS: Przy okazji wymienilem od razu olej z filtrem, plyn hamulcowy i
    chlodniczy. A niech ma nowe na lato ;)

  • 19. Data: 2009-04-30 18:14:50
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Apr 2009 16:35:34 +0200, marider <m...@g...pl> wrote:

    >Rajt! Stwierdzilem ze zostawiam ja sobie i wkladam kolejne dodatki (pod
    >siebie) ;)

    Ale obiecujesz wiecej nie marudzic ? ;P

    > Power Commandera, pokazalo wzrost mocy , moment wzrosl, w sumie jeszcze nizej jest
    >mocniejsza, poczekam PC3 i zrobie ostatni test,

    A po tym wszystkim to bedzie tym mozna jeszcze normalnie gdzies
    pojechac ?
    Ja Was chlopaki z tymi fredzlami i komanderami chyba nigdy nie
    zrozumiem ;)

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2009-04-30 18:39:09
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    n...@s...com wrote:

    > Ale obiecujesz wiecej nie marudzic ? ;P

    Paczmieu na usta: MarIdER, nie MarUdA ;)

    > A po tym wszystkim to bedzie tym mozna jeszcze normalnie gdzies
    > pojechac ?

    I trzeba badzie "wahlowac". Tylko powiedz czym to sie rozni od
    "wachlowania" *

    > Ja Was chlopaki z tymi fredzlami i komanderami chyba nigdy nie
    > zrozumiem ;)

    *) do tego pilem, gupku na *ondzinie ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Fun Tractory XT660X
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona