  • 1. Data: 2009-04-21 18:36:56
    Temat: Sidnej P.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Bandziorno

    Nie to żebym był jakimś wielkim miłośnikiem, ale szczęka mi trochę
    opadła, jak to ostatnio gdzieś w radiu usłyszałem:

    http://patrz.pl/mp3/sidney-polak-skuter

    Mogliby częściej puszczać i we wszystkich rozgłośniach, bo jest
    przemycone słuszne przesłanie - prosty tekst, prosta melodia, może
    osiądzie u coponiektórych kierwców puszek pomiędzy uszami ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 2. Data: 2009-04-21 19:07:42
    Temat: Re: Sidnej P.
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Mogliby częściej puszczać i we wszystkich rozgłośniach, bo jest
    > przemycone słuszne przesłanie - prosty tekst, prosta melodia, może
    > osiądzie u coponiektórych kierwców puszek pomiędzy uszami ;-)

    słuszne? lansiarz, król miasta na burgmanie, który oczekuje szacuna,
    cześci i pisku lasek za samo swe błyszczące istnienie?

    pfi! :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-04-21 19:22:52
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-21 21:07:42 +0200, "(pj)" <j...@g...com> said:

    > słuszne? lansiarz, król miasta na burgmanie, który oczekuje szacuna,
    > cześci i pisku lasek za samo swe błyszczące istnienie?

    Wiedziałem że ktoś się do tego w ten sposób doczepi ;-)
    Chodziło mi raczej o robienie miejsca puszkami.

    > pfi! :-P

    Ty no weź, nawet czopki mu machają. A mi ostatnio coraz częściej nie...
    Gdzie można doczepić frendzle w enduro?

    BTW. Sądzę, że ilość zapytań w Guglu "WTF jest ten Burgman" drastycznie
    skoczyła w górę. Pewnie nawet jest szans na skok sprzedaży, choć w
    naszym piknym kraju raczej nieduży.

  • 4. Data: 2009-04-21 21:40:03
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:
    > Bandziorno
    >
    > Nie to żebym był jakimś wielkim miłośnikiem, ale szczęka mi trochę
    > opadła, jak to ostatnio gdzieś w radiu usłyszałem:
    >
    > http://patrz.pl/mp3/sidney-polak-skuter

    Ja p......, jakby ktoś takie coś wysmażył o VFR to bym chyba się
    zastanowił czy nie sprzedać ...
    To z jakiejś reklamówki czyco ? PR jak ze spotu PiS-u.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-04-22 06:27:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    de Fresz wydusił z siebie te słowy:

    > Wiedziałem że ktoś się do tego w ten sposób doczepi ;-)
    > Chodziło mi raczej o robienie miejsca puszkami.

    póki nie posłuchalem audio pomyslalem jak Ty .. zaraz, ktoś sie dopierdoli.
    Ale kiedy posłuchalem - zmeinilem zdanie. Toż to antyreklama...
    Myslisz, ze ktoś zrobi miejsce na drodze, jak mu powiesz "jestem królem,
    zjeżdzaj frajerze"?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 6. Data: 2009-04-22 06:47:41
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    de Fresz pisze:
> [...]

    zastanowił czy nie sprzedać ...
    To z jakiejś reklamówki czyco ? PR jak ze spotu PiS-u.

    Z tego co wiem, to on naprawde ma Burgmana...

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 7. Data: 2009-04-22 06:53:05
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 22 Apr 2009 08:27:32 +0200
    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Ale kiedy posłuchalem - zmeinilem zdanie. Toż to antyreklama...
    > Myslisz, ze ktoś zrobi miejsce na drodze, jak mu powiesz "jestem królem,

    Ale de Fresz to żartem pisał?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 8. Data: 2009-04-22 06:58:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Easy pisze:

> [...]
    > zastanowił czy nie sprzedać ...
    > To z jakiejś reklamówki czyco ? PR jak ze spotu PiS-u.
    >

    > Z tego co wiem, to on naprawde ma Burgmana...

    Aha :) No to módl sie żeby nie kupił Deauville :)

  • 9. Data: 2009-04-22 07:04:39
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Easy pisze:

> [...]
    >

    > Z tego co wiem, to on naprawde ma Burgmana...

    Aha :) No to módl sie żeby nie kupił Deauville :)
    hehehe
    miejmy nadzieje ze zostanie przy Burgmanie ;)

  • 10. Data: 2009-04-22 07:31:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Sqeeb wydusił z siebie te słowy:

    > Ale de Fresz to żartem pisał?

    po pierwszym poście tego nie zauważylem .. po drugim mógbym uznać taką
    wersje ... ale nie znam kolegi, wiec nie wiem jak jest naprawde.