eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...) › Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...)
    Date: Fri, 9 Nov 2012 08:00:55 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 36
    Message-ID: <g...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Nov 2012 08:00:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/2.1.0-20111224 ("Bridgend") (UNIX) (Linux/2.6.38.6-raid (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:660091
    [ ukryj nagłówki ]

    Już kiedyś zakładałem podobny temat, ale to był inny motocykl. Teraz
    zmieniłem moto i problem powrócił w trochę innym wydaniu.

    Pacjent to Hayabusa z 2000 r. Przedni układ hamulcowy - dwa sześciotłoczkowe
    zaciski stałe, wyczyszczone (były bardzo zastane, niektóre tłoczki były
    praktycznie zablokowane), nowy płyn zalany, układ odpowietrzony przy
    zaciskach (przy pompie nie odkręcałem). Pompa ma wymieniony wkład (zestaw
    naprawczy), ale nie przeze mnie, więc nie mogę za to ręczyć. Oprócz tego
    założony jest oplot. Klocki to Carbone Lorraine.

    Objaw. Zimny hamulec jest miękki, nisko łapie. Na tyle nisko, że dwoma
    palcami nie da się zablokować koła. Pompowanie na postoju nic nie zmienia.
    Pomaga normalne heblowanie, już po paru km hamulec robi się twardszy, łapie
    wyżej, wzrasta dozowalność. Motocykl trochę postoi (albo pojeździ bez
    hamowania) i hamulec znowu robi się miękki.

    Macie pomysł, co go może boleć? Możliwe że klocki, gdy niektóre tłoczki
    pracowały ciężej od innych, wyrobiły się nierównomiernie i to od tego?

    Jeszcze dwa szybkie poboczne pytania - Hayka spala mi 9.5 litrów w mieście,
    to chyba za duży wynik. To może być problem świec? Wyczyściłem filtr (jest
    założony K&N) i nic się nie zmieniło, będę chciał zmienić świece (podobno
    są już zużyte). Czy może Hayka z K&N będzie tyle paliła i trzeba po prostu
    założyć normalny filtr?

    Drugie pytanie to sprzęgło. Hydrauliczne. Jest ustawione na 1, a i tak
    łapie jak dla mnie za nisko. Dwoma palcami nie da się go ścisnąć tak,
    żeby całkowicie wysprzęglić. Da się coś z tym zrobić, czy trzeba z tym
    żyć i ściskać ręką do końca? W GSXF miałem sprzęgło na lince i umiałem
    to poustawiać, tutaj nie widzę żadnej regulacji oprócz kółka obrotowego,
    takiego jak przy hamulcu.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++
    http://motogof.tumblr.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: