  • 11. Data: 2021-08-02 23:30:20
    Temat: Re: Harmonizer sieciowy
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.08.2021 o 10:40, J.F pisze:
    [...]
    > Mieliscie slaby marketing :-)

    Nie, kilku Audiofili kupiło.

    > Tylko ... dobre kolumny to nie voodoo, natomiast - o co chodzi w tych
    > - tyl jest otwarty?

    No, trzeba mieć tylko pomieszczenie, które robi za subwoofer :D ale
    zasilenie tych kolumn dobrym wzmacniaczem, pozwala rzeźbić w sumie to co
    chcesz nawet na otwartym terenie. Wzmacniacz jedynie musi być dobrej
    klasy powyżej 600W x2 (sinus). W sumie ciekawe odczucie.

    > Ale na NK i Gadu-Gadu dalo sie zarobic.
    > Bylo nie poprzestawac na wymysleniu :-)

    Nadal mam pomysły. Spisuję sobie i czekam kiedy ktoś to odpali. Nie stać
    mnie na realizację niektórych ale nie grzebię na poziomie Disco Polo :)

    > Dobry pomysl, ale klientela nieco ograniczona.

    Bojawiem? Coraz wincyj smartfonów i każdy może sobie ściągać fotki.
    audio, filmy. Rodziny mogły by się dzielić, szczególnie te, które
    odwiedzają się na grobach a nie w domach :D

    > Mnie chodzil po glowie system do samochodu, ktory by "rasowy" dzwiek
    > silnika generowal ...

    To se zainstaluj:
    https://play.google.com/store/apps/collection/cluste
    r?clp=ggELCgljYXIgc291bmQ%3D:S:ANO1ljKIk0o&gsr=Cg6CA
    QsKCWNhciBzb3VuZA%3D%3D:S:ANO1ljI-_No&hl=pl

    Nawet z OBD2 jest apka więc nie widzę problemu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2021-08-03 11:51:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Aug 2021 23:30:20 +0200, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 02.08.2021 o 10:40, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > Nie, kilku Audiofili kupiło.

    Slaby. BYlo namowic kilka tysiecy :-)

    > Nadal mam pomysły. Spisuję sobie i czekam kiedy ktoś to odpali. Nie stać
    > mnie na realizację niektórych ale nie grzebię na poziomie Disco Polo :)

    IMO - nie czekaj. Pomysl sie zdezaktualizuje.
    Inna sprawa, ze moze i dobrze, ze czekales - nie straciles :-)
    A teraz koszt "wejscia na rynek" wysoki ...

    > Bojawiem? Coraz wincyj smartfonów i każdy może sobie ściągać fotki.
    > audio, filmy. Rodziny mogły by się dzielić, szczególnie te, które
    > odwiedzają się na grobach a nie w domach :D

    Moze, ale glowni klienci sa z poprzedniej epoki :-)

> [...]
    r?clp=ggELCgljYXIgc291bmQ%3D:S:ANO1ljKIk0o&gsr=Cg6CA
    QsKCWNhciBzb3VuZA%3D%3D:S:ANO1ljI-_No&hl=pl

    > Nawet z OBD2 jest apka więc nie widzę problemu :)

    Moj pomysl jest starszy niz Android.

    Ale to chyba tylko gra na telefonie, a ja chcialem tak, ze wcisniesz
    pedal gazu i laski oraz chlopaki na ulicy sie obracaja :-)

    J.

  • 13. Data: 2021-08-04 10:10:56
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.08.2021 o 11:51, J.F pisze:

    > Slaby. BYlo namowic kilka tysiecy :-)

    Kilka tysięcy audiofili? Normalsi tego nie czują i nie kupią a cena jest
    jak za voodo :D

    > IMO - nie czekaj. Pomysl sie zdezaktualizuje.

    Nie sądzę. Sporo pomysłów jak wiesz i tak nigdy nie ujrzała światła
    dziennego bo dla jednych to niepraktyczne albo niezrozumiałe nigdy.
    Kiedyś czekałem na rozwinięcie googlowych okularów... i upadło.

    > Inna sprawa, ze moze i dobrze, ze czekales - nie straciles :-)
    > A teraz koszt "wejscia na rynek" wysoki ...

    > Moze, ale glowni klienci sa z poprzedniej epoki :-)

    No raczej nie, usery żyjo i te nagrobki stwiajo :)
    Lampki LED już opanowali.

> [...]
    >
    > Ale to chyba tylko gra na telefonie, a ja chcialem tak, ze wcisniesz
    > pedal gazu i laski oraz chlopaki na ulicy sie obracaja :-)

    To se wzmacniacz podepnij :)
    https://youtu.be/VpARA4tpBhI?t=33

    --
    LordBluzg(R)