  • 81. Data: 2022-07-18 16:56:26
    Temat: Re: Hejt na elektryki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Jul 2022 11:30:06 +0200, ii wrote:

    > Ty nie rozumiesz co czytasz.
    >
    > Ludzie względnie masowo rozważają nabycie uniwersalnego auta
    > elektrycznego. Bo czymś muszą jeździć. Jakiś mały %, ale zauważalny na
    > drogach, te samochody kupuje. Odróżniasz rozważa od kupuje? O tym, że
    > właściciel Merca AMG rozważa zwykłe Twizy pisałem nocą.

    Takie AMG to pewnie swoje pali :-)

    Jak kupil tanio uzywane, to moze teraz paliwo boli :-)

    J.

  • 82. Data: 2022-07-18 19:07:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.07.2022 o 16:56, J.F pisze:

    > Takie AMG to pewnie swoje pali :-)
    >
    > Jak kupil tanio uzywane, to moze teraz paliwo boli :-)

    Przebąkiwał, że "został z takim potworem" :-)

    Przypomniało mi się, mówił że rozważał także kupno innych elektryków
    między innymi "i3 BMW", ale w końcu wyszło jak wyszło.

  • 83. Data: 2022-07-18 19:14:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.07.2022 o 11:37, cef pisze:

    > Ja też rozważałem i to jedyne co się łapie do określenia masowo.

    Się martwisz co jest masowe a co nie jest.

    >  Jakiś mały %, ale zauważalny na
    >
    > Tak odróżniam. Widzę jak masowość przechodzi w fanaberię :-)

    Auta osobiste generalnie są trochę z d..y. Ale jak nas na nie stać to mamy.

    Idę się przejechać Twizy żeby nie stał tak samotnie ;-)

    A naprawdę po chleb i inne takie.