  • 11. Data: 2011-03-18 12:10:40
    Temat: Re: [Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 11:07:03 +0000 (UTC), Dman-666 wrote:
    >J.F. . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    >Ooo...mily adresik...numer rejstarcyjny do ustalenia - koles mieszka w tym
    >samym budynku.

    Na zdjeciach nie masz ? Jesli do jutra to kazda minuta sie liczy -
    czytaj - mozesz sie dowiedziec ze rzeczoznawca pracuje dzis do 16:00.

    J.

  • 12. Data: 2011-03-18 12:16:08
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:99f6o69nml8smmiq9ge7njtpppru9aejk9@4ax.com ! Pewnie kiero jakis,
    ten J.F. . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Na zdjeciach nie masz ? Jesli do jutra to kazda minuta sie liczy -
    > czytaj - mozesz sie dowiedziec ze rzeczoznawca pracuje dzis do 16:00.

    Nie mam...ale juz wysylam dziewczyne na misje specjalna spisania numerow ;-
    )

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 13. Data: 2011-03-18 12:18:53
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-18 11:49:07 Tomasz Pyra

    > No lepiej idź. Żeby się potem nie okazało że gość zmienił
    > zdanie i teraz twierdzi że to on stał, a Ty jechałeś.

    Przy tych fotkach uszkodzenia nie ma takich szans.
    Zrobiłbym jedynie więcej fotek jego i swojego auta,
    z widocznymi numerami, etc.

    Swoją drogą, to deczko za wąska ta uliczka na parkowanie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2011-03-18 12:25:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Dman-666

    > -Policja proponuje skierowanie sprawy do sadu lub ukaranie obie strony
    > mandatami po 250zl (bo nie sa w stanie ocenic czy ja popelnilem
    > wykroczenie). Na moje pytanie po co jest to 250 zl i co to zmienia nie
    > byli w stanie powiedziec nic wiecej poza tym, ze "wtedy to panowie
    > musiecie sie dogadac miedzy soba co do kosztow naprawy a my nie
    > kierujemy sprawy do sadu" ;-). Ostateczne ustalenie - sprawa do sadu (no
    > bo jak tu sie dogadac skoro sprawca odmawia jakiejkolwiek wspolpracy).

    Czyli jak zwykle niedouczone miśki. :/ Jeśli zarysował Ci auto nie będące
    w ruchu to wina jest jego. Tobie mogli najwyżej dać mandat za parkowanie.

  • 15. Data: 2011-03-18 12:33:26
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:4d834118$0$2499$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis,
    ten to . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Czyli jak zwykle niedouczone miski. :/ Jesli zarysowal‚ Ci auto nie
    > bedace w ruchu to wina jest jego. Tobie mogli najwyzej dac mandat
    > za parkowanie.

    To swoja droga...przyjechala aspirantka z 3 letnim starzem a to ogarniania
    miala chlopaczka ktoremu trzeba bylo mowic co i jak ;)
    A jest na to jakas podstawa prawna? ;-)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 16. Data: 2011-03-18 12:37:56
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:4d8338a0$0$2486$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis,
    ten Tomasz Pyra . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > samochód
    > stał w widocznym miejscu i należało go ominąć.

    Wsyscy tak robia...ale temu Panu sie "spieszylo do dziecka" i uznal, ze to
    moja wina bo zle stalem ;)))

    > Jeszcze możesz na stronie UFG sprawdzić w jakim towarzystwie
    > ubezpieczony jest pojazd sprawcy.

    Tak zrobie...

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 17. Data: 2011-03-18 12:40:35
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:ilvf2t$29k$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Myjk . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > 2011-03-18 11:49:07 Tomasz Pyra

    > Przy tych fotkach uszkodzenia nie ma takich szans.

    A dlaczego? jednoznacznie wskazuja ktore auto stalo a ktore bylow ruchu?

    > Zrobiłbym jedynie więcej fotek jego i swojego auta,
    > z widocznymi numerami, etc.

    Dobra uwaga!

    > Swoja droga, to deczko za waska ta uliczka na parkowanie.

    ...jak setki wkolo na Ursynowie ;-)
    Ludzie nauczyli sie z tym zyc...widac nie wszyscy maja jaja i honor jak im
    sie noga powinie....pododbno pieklo wybrukowane takimi "z honorem" ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 18. Data: 2011-03-18 12:41:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Dman-666

    > Czyli jak zwykle niedouczone miśki. :/ Jeśli zarysował Ci auto nie będące
    > w ruchu to wina jest jego. Tobie mogli najwyżej dać mandat za parkowanie.

    Skąd wiesz że właśnie tego nie chcieli zrobić?

  • 19. Data: 2011-03-18 12:42:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Czyli jak zwykle niedouczone miśki. :/ Jeśli zarysował Ci auto nie będące
    > w ruchu to wina jest jego. Tobie mogli najwyżej dać mandat za parkowanie.

    amen

  • 20. Data: 2011-03-18 12:55:13
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-18 12:40:35 Dman-666

    > A dlaczego? jednoznacznie wskazuja ktore auto
    > stalo a ktore bylow ruchu?

    Wg mnie tak. Niedałbyś rady zjechać mu po długości samochodu
    uszkadzając sobie tylko kawałek błotnika. Przy takiej drodze przebytej
    po aucie oponenta musiałby być zarysowany także błotnik po przeciwnej
    stronie (jak nie drzwi) i powinno być jakieś wgniecenie po zaryciu w
    jego błotnik -- a takowych uszkodzeń nie ma. Niestety policjanci nie
    biorą często na siebie ciężaru w postaci myślenia.

    BTW zagadka na ślepo, tak jak czują się policjanci.
    Z tych uszkodzeń http://emide.pl/mazda6
    -- Mazda waliła w inne auto czy była walona?
    Podpowiem, że zdarzenie odbywało się przy
    prędkości 30-50/h -- jazda w przód. ;)

    > ...jak setki wkolo na Ursynowie ;-)

    Domyślam się, mieszkałem na USN (Kazury).

    > Ludzie nauczyli sie z tym zyc...

    No, ja nawet od drugiej strony. Jako dziecko nie mogłem się spokojnie
    bawić na podwórku piłką, bo cieć, mający 2 czy 3 samochody (sic!),
    musiał parkować pod swoją klatką (choć zakaz wjazdu jak wół był na
    osiedle). Oczywiście inni mieszkańcy też parkowali i też zawsze była
    afera jak piłka poleciała na auto, albo ktoś się na rowerze wychrzanił.

    > widac nie wszyscy maja jaja i honor jak im sie noga
    > powinie....pododbno pieklo wybrukowane takimi "z honorem" ;)

    Wszystko OK i rozumiem sytuację, ale mimo to,
    ta droga jednak jest drastycznie wąska.
    Że gość nie ma jaj, to inna sprawa.

    --
    Pozdor Myjk