  • 21. Data: 2009-03-17 11:31:28
    Temat: Re: Heyah - 25 gr/min
    Od: Mateusz Kosibowicz <m...@g...usun.com.usun>

    On Tue, 17 Mar 2009 12:17:17 +0100, perszing wrote:

    > Robisz ludziom wode z mozgu. Tani internet w Heyah jest w taryfie
    > rownej, a te nowe tanie minuty sa w taryfie multipakiet. Wiec albo sie
    > korzysta z tego, albo z tamtego, wiec Heyah nie jest taka fajna.

    W takim razie przepraszam. Nie jest taka dobra to oferta jednak :)
    Kilka razy zdarzyło mi się używać w sytuacjach awaryjnych Heyah, właśnie
    tej "równej taryfy" - tylko ze względu na internet w dobrej cenie.

    W TT niestety stawki za internet są koszmarnie wysokie.

    --
    Pozdrawiam, Mateusz

  • 22. Data: 2009-03-17 11:32:53
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Mar, 17:14, BearBag <c...@g...com> wrote:

    > jakie warunki? 5.9zl ? to dosc niewiele bo jednorazowa oplata a potem
    > juz bez ograniczen 25gr/min do wszystkich. Ewentualnie doladowac za
    > 50zl i bezpatnie wykupic ta promocje. Jedyny plus playa to to że do
    > playa tez jest te 29gr. Tak czy siak jeszcze stosunkowo niewiele osob
    > na rynku ma playa wiec nie jest to duza wada.

    Do końca roku Play chcę mieć 3 miliony aktywnych kart i myślę że to
    jest realne.
    Wśród moich znajomych jest już coraz więcej osób które ma Play gdy
    rok temu była to jedna osoba.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 23. Data: 2009-03-17 11:37:01
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Mateusz Kosibowicz pisze:

    > W takim razie przepraszam. Nie jest taka dobra to oferta jednak :)
    > Kilka razy zdarzyĹ?o mi siÄ? uĹźywaÄ? w sytuacjach awaryjnych Heyah, wĹ?aĹ?nie
    > tej "rĂłwnej taryfy" - tylko ze wzglÄ?du na internet w dobrej cenie.
    >
    > W TT niestety stawki za internet sÄ? koszmarnie wysokie.

    Najpierw sprawdz co wypisujesz, bo jeszcze ktos pomysli, ze Ci era placi
    za zachwalanie oferty.

    p.

  • 24. Data: 2009-03-17 11:37:50
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A bylo sie napalac na podwojne doladowanie? Trzeba bylo doladowac za
    > tyle kasy ile wykorzystasz w ciagu kilku miesiecy, a nie napychac ile
    > sie da. Niestety jestes ofiara marketingu Ery. Inaczej mowiac wcisneli
    > Ci cos czego nie potrzebujesz.

    przeciez ta kasa mi nigdy nie przepadnie wiec czego mam zalowac? ok
    15gr/min do ery i na stacjonarne ? To 90% moich polaczen.
    Wliczajac podwojne doladowanie stawka poza siec wynosi mnie ponizej
    30gr/min wiec tak jak teraz w PLAY FRESH.

  • 25. Data: 2009-03-17 11:55:53
    Od: " wasa20" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gwoli ścisłości:

    W Play jest nowa taryfa, w Heyah to obniżka ceny w istniejacym już wcześniej
    pakiecie (było 40 gr do wszystkich). Dobry , szybki ruch. Jednak prawdziwa
    odpowiedź to będzie nowa taryfa, gdzie będa mogli zmienić inne stawki. Jak tak
    zrobią , to będzie dobrze.

    Niebawem Mix Heyah wchodzi , a ten segment ostatnio zaniedbywany przez
    operatorów. Jak dadzą net i międzynarodowe z Równej i minuty około 30 groszy,
    to będą liderem Mixa

  • 26. Data: 2009-03-17 20:59:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    perszing wrote:

> [...]
    > tyle kasy ile wykorzystasz w ciagu kilku miesiecy, a nie napychac ile
    > sie da. Niestety jestes ofiara marketingu Ery. Inaczej mowiac wcisneli

    Przy podwójnym doładowaniu, odpowiednio długim stażu (powyżej 8
    miesięcy) i umiejętnym żonglowaniu erajednostkami, rzeczywisty koszt
    minuty rozmowy powinien być dużo mniejszy, niż w każdej innej ofercie.
    Oczywiście nie uwzgędniam tu ekstremistów, np. dzwoniących z taktaka do
    playa ;)

    M.

  • 27. Data: 2009-03-17 23:00:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    wiadomości news:49be7a6e$0$29456

    > Tak, tak, czekaj do usranej śmierci. Jakoś Play od dawna ma atrakcyjne
    > oferty i konkurencja jakoś nie rzuca się z kontrofertami.

    Poczekamy zobaczymy, czy nie bedziemy zegnac Playa.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2009-03-18 05:54:17
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

> [...]
    > powinien być dużo mniejszy, niż w każdej innej ofercie.
    > Oczywiście nie uwzgędniam tu ekstremistów, np. dzwoniących z taktaka do

    Szkoda tylko, że tyle trzeba się z tym bawić.

    Zamiast podwójnego - 50% obniżka,
    Zamiast terminowych - obniżka,
    Zamiast erajednostek - taniej w sieci,

    Ale powyższe chyba by się nie sprzedało, zbyt duże wyzwanie dla marketingu.

    Poza tym jest ok - tylko należy pamiętać, że się ważność konta kończy, że
    terminowych, że brakuje erajednostek na SMS itp.

    Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2009-03-18 06:06:12
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

> [...]
    > Zamiast erajednostek - taniej w sieci,
    >
    > Ale powyższe chyba by się nie sprzedało, zbyt duże wyzwanie dla marketingu.

    Takie cos nie ma prawa zycia, bo bez promocji nie mogliby "kasowac"
    mniej zorientowanych uzytkownikow typu babcie i dziadkow itd.

    p.