  • 1. Data: 2009-02-13 11:39:29
    Temat: Heyah internet a modemy 3G
    Od: ".." <..@..>

    Czy orientujecie sie czy jest mozliwe uzywanie karty Heyah do internetu z
    modemem 3G Huawei? Bo mam na karcie srodki, karta nie ma simlocka z Tak Tak,
    iPlus i Play dziala a z Heyah wywala mi ciagle tak jakby tej karty nie
    widzial czy cos....ustawilem w dial-up pod windows xp odpowiednie parametry,
    tj login, password oraz numer do dial-up a ten ciagle mi odrzuca. Moze Heyah
    nie dzialaja z modemami 3G? Akurat jest podwojne doladowanie i mysle sobie
    doladuje i bede uzywal do netu a tu klapa....

  • 2. Data: 2009-02-13 18:26:42
    Temat: Re: Heyah internet a modemy 3G
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gn3m5l$aft$1@inews.gazeta.pl, *..* wrote:
> [...]
    > dial-up a ten ciagle mi odrzuca. Moze Heyah nie dzialaja z modemami
    > 3G? Akurat jest podwojne doladowanie i mysle sobie doladuje i bede

    heyah dziala z modemami 3g.
    APN ustaw poprawnie.
    w plusie to jest: Internet
    w heyah chyba: heyahinternet

    jak zle ustawione masz to dlatego nie dziala.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-02-13 19:21:13
    Od: ".." <..@..>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    > heyah dziala z modemami 3g.
    > APN ustaw poprawnie. w plusie to jest: Internet
    > w heyah chyba: heyahinternet
    >
    > jak zle ustawione masz to dlatego nie dziala.

    Nie moge cholerka znalesc gdzie sie ustawia recznie ten APN pod dial-up w
    Windows XP...Juz przeszedlem wzdloz i wszesz cala konfiguracje nowego
    polaczenia a tego APN za cholere nigdzie nie moge znalesc....

  • 4. Data: 2009-02-13 19:30:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gn4h7d$5gu$1@inews.gazeta.pl, *..* wrote:
> [...]

    > dial-up w Windows XP...Juz przeszedlem wzdloz i wszesz cala
    > konfiguracje nowego polaczenia a tego APN za cholere nigdzie nie moge

    szukac trza umić :)

    dodatkowo we wlasciwosciach modemu - zaawansowane - dodatkowe ustawienia:
    at+cgdcont=1,"IP","internet" - dokladnie w ten sposob

    zamiast internet wpisz "heyahinternet" czy jakos tak - sprawdz to na stronie
    heyah sobie.

  • 5. Data: 2009-02-13 20:01:29
    Od: ".." <..@..>

> [...]
    > at+cgdcont=1,"IP","internet" - dokladnie w ten sposob
    >
    > zamiast internet wpisz "heyahinternet" czy jakos tak - sprawdz to na

    Dalej to samo:
    Disconnected. Error 619. A connection to the remote computer could not be
    established......

    Mam wpisane User: heyah
    Password: heyah
    Profil: hayahinternet
    Powinien byc jeszcze APN: heyah.pl ale tego nie moge znalesc. Wpisalem ten
    ciag znakow we wlasciwosciach modemu co mi podales....
    Z Tak Tak bez problemu sie laczy, nie musialem nawet nic ustawiac poza User
    i password, To samo iPlus i Play a tu mam taki problem.....Karta na pewno
    aktywna, sa na niej srodki....

  • 6. Data: 2009-02-13 20:31:10
    Od: ".." <..@..>

    OK. Juz sobie poradzilem....Pomogl mi w tym programik MobTime Cell Phone
    Manager....
    Juz dziala....Ale chociaz jestem w zasiegu nadajnika Ery 3G to predkosc tego
    heyah jest fatalna bo max 615kbps

  • 7. Data: 2009-02-14 13:11:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gn4laj$82$1@inews.gazeta.pl, *..* wrote:
    > OK. Juz sobie poradzilem....Pomogl mi w tym programik MobTime Cell
    > Phone Manager....
    > Juz dziala....Ale chociaz jestem w zasiegu nadajnika Ery 3G to
    > predkosc tego heyah jest fatalna bo max 615kbps

    To ze mieszkasz "w zasiegu 3g ery" nie oznacza ze automatycznie dostaniesz
    7,2Mbps.
    Na pewno jestes w HSDPA.
    Predkosc zalezy od: odleglosci, jakosci transmisji po drodze oraz tego ile
    osob korzysta.