  • 1. Data: 2009-02-13 11:11:38
    Temat: telefony w Orange - będzie coś nowego?
    Od: shaman <n...@n...com>

    Cześć,

    Czy ktoś tu może wie, czy Orange ma zamiar wprowadzić do oferty jakieś
    nowe telefony? Szukałem po różnych forach ale bez skutju. Kończy mi się
    umowa i mogę zmienić fona, ale w obecnej ofercie nie ma nic ciekawego.
    Nawet W890i nie mają - a przecie to nie jest żadna nowość.

    A może mają jakiś ciekawy model, tylko go z niewiedzy pomijam? Powinien
    być mały, lekki, z radiem, odtwarzaczem, kalendarzem, aparatem. Fajnie
    jakby miał latarkę tak jak K750i :)

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2009-02-13 11:19:33
    Temat: Re: telefony w Orange - będzie coś nowego?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 12:11:38 +0100, shaman napisał(a):

    > A może mają jakiś ciekawy model, tylko go z niewiedzy pomijam? Powinien
    > być mały, lekki, z radiem, odtwarzaczem, kalendarzem, aparatem. Fajnie
    > jakby miał latarkę tak jak K750i

    Świetne latarki sprzedaje MagLite.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-13 11:28:05
    Od: shaman <n...@n...com>

    Olgierd pisze:

    > Świetne latarki sprzedaje MagLite.

    A mają funkcję telefonu? Jeśli nie to znaczy że nie zrozumiałeś mojego
    posta.

    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2009-02-13 11:31:41
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    shaman pisze:

    > A mają funkcję telefonu? Jeśli nie to znaczy że nie zrozumiałeś mojego
    > posta.

    Zrozumiał. Mikrofalówki z funkcją telefonu też pewnie nie ma.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 5. Data: 2009-02-13 11:34:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 12:28:05 +0100, shaman napisał(a):

    > A mają funkcję telefonu? Jeśli nie to znaczy że nie zrozumiałeś mojego
    > posta.

    Och zrozumiałem, chodzi mi o to, że jeśli potrzebna Ci latarka to nie
    szukaj telefonu.

  • 6. Data: 2009-02-13 11:37:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 11:34:44 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Och zrozumiałem,

    och chyba nie

    > chodzi mi o to, że jeśli potrzebna Ci latarka to nie
    > szukaj telefonu.

    a jemu chodzi o to, ze chce miec telefon, ktory ma funkcje latarki
    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-02-13 11:40:45
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 13, 12:34 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Och zrozumiałem, chodzi mi o to, że jeśli potrzebna Ci latarka to nie
    > szukaj telefonu.

    Nie przesadzajmy z tym 'jedno zadanie - jedno narzedzie'.

    Akurat nie ma sensu minimalizowac komorek powyzej pewnego
    stopnia, a w tym co jest znakomicie miesci sie wiecej niz
    tylko telefon.

    Skoro bateria uciagnie oprocz rozmow, sms-ow takze
    radio, aparat, lampke do aparatu (czyt. takze latarke),
    blututa, modul wi-fi, to dlaczego nie?

    W imie zasady? Czy jest w tym jakis inny praktyczny
    sens, ktorego nie widze? :)

    Na pewno nie cena, patrzac na sklepowe polki.

  • 8. Data: 2009-02-13 12:09:34
    Od: shaman <n...@n...com>

    hephalump pisze:

    > Zrozumiał. Mikrofalówki z funkcją telefonu też pewnie nie ma.

    Nie zrozumiał. Przeczytaj dokładnie to co napisałem - ze szczególnym
    naciskiem na "fajnie by było jakby". Może nie masz diody w swoim fonie -
    bo jakbyś miał to wiedziałbyś o co mi chodzi - ostatnio przydała mi się
    przy wymianie żarówki w samochodzie.

    PZDR
    Shaman

  • 9. Data: 2009-02-13 12:12:28
    Od: shaman <n...@n...com>

    Olgierd pisze:

    > Och zrozumiałem, chodzi mi o to, że jeśli potrzebna Ci latarka to nie
    > szukaj telefonu.

    Gdybyś zrozumiał, to nie napisałbyś powyższego. Z czego wnioskujesz że
    potrzebna mi latarka? Nic takiego nie napisałem. Jeśli nie możesz pomóc
    to przynajmniej nie przeszkadzaj.

    PZDR
    Shaman

  • 10. Data: 2009-02-13 12:21:55
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    shaman pisze:

> [...]
    > naciskiem na "fajnie by było jakby". Może nie masz diody w swoim fonie -
    > bo jakbyś miał to wiedziałbyś o co mi chodzi - ostatnio przydała mi się

    Nie ma co się unosić. Telefonem awaryjnie można sobie 'poświecić' nawet
    bez tej dodatkowej diody. A przeciętna latarka i tak będzie lepsza w
    oświetlaniu niż telefon.