    Date: Thu, 13 Oct 2022 09:51:44 +0200
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Historia logów

    Miałem ostatnio niedziałający w roamingu router w sieci play.
    Jak rozmawiałem z konsultantem, to ten powiedział mi, że widzi
    logowanie do obcej sieci i wszystko jest odhaczone w systemie i internet
    powinien być. Ale nie było.

    Po powrocie złozyłem mailowo takie zapytanie czy mogliby sprawdzić
    co tam jest nie tak, że nie działało - może jednak trzeba coś odhaczyć
    (o czym nie wiedział konsultant), może coś odklikać , żeby był internet.

    I okazało się, że oni nie mogą sprawdzić logów starszych niż półtora
    tygodnia.
    Czy ta historia jest taka uboga czasowo tylko w zwykłych sprawach a jak
    pytałaby policja czy prokuratura, to jest dostępne więcej?
    Czy tylko do zagranicznych bez jakiegoś dużego kalibru sprawy nie ma
    dostępu?