  • 1. Data: 2009-01-11 12:19:27
    Temat: Honda Hornet
    Od: "-=Deux=-" <p...@w...pl>

    Witam
    Zastanawiam sie nad tym motocyklem czy mogli byście mi pomóc przy jego
    ocenie.
    Z góry dzieki za pomoc

    http://moto.allegro.pl/item527341660_piekna_hornet_6
    00_jak_nowa.html

  • 2. Data: 2009-01-11 13:31:12
    Temat: Re: Honda Hornet
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "-=Deux=-" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Zastanawiam sie nad tym motocyklem czy mogli byście mi pomóc przy jego
> [...]

    Jak na zdjecia to wygląda fajnie. Opony to Bridgestony montowane fabrycznie
    więc przebieg może być prawdziwy.
    Sam mam horneta 2006 i patrząc po zdjęciach to na tym z aukcji nie widzę nic
    niepoojącego. Tyle że wiesz.... Zdjęciami to sobie można. Jak szukałem
    swojego motocykla to obejrzałem ponad 10 maszy , które na zdjęciach
    wyglądały git. To trzeba pojeść pomacac bo inacze to nie da rady.
    Aha no i cena. Mógłbyś z nim potargowac bo 14900 za 2005 to troszkę drogo.
    13-14 będzie sensowną ceną o ile w motocyklu nie ma sie do czego
    przyczepić...
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-01-12 09:18:09
    Od: DomN <d...@g...com>

    > Użytkownik "-=Deux=-" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:gkco4g$2l8$1@achot.icm.edu.pl...

    polecam

    www.honda-hornet.pl

  • 4. Data: 2009-01-12 16:23:00
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Alti pisze:
    > Jak na zdjecia to wygląda fajnie. Opony to Bridgestony montowane
    > fabrycznie więc przebieg może być prawdziwy.

    To zawsze jest dobry znak - warto się dodatkowo upewnić czy to aby
    rzeczywiście pierwszy (fabryczny) komplet gum. Przy oględzinach sprawdź
    datę produkcji opon.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00