  • 11. Data: 2014-07-10 15:03:06
    Temat: Re: Honda Hornet 600 na A2 ????
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 14:17:15 +0200 osobnik zwany Konspirator
    napisał:

    > Naturalnie, że da się czymś takim jeździć, ale pytanie było o
    > "(nie)przyjemność" z jazdy.

    łuchu nie kazdy jest chuderlakiem w srebrnych gatkach.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2014-07-10 16:12:06
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-10 15:03, masti pisze:
    > łuchu nie kazdy jest chuderlakiem w srebrnych gatkach.

    Mati, idź z tymi bieda-komentami na łonet.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2014-07-10 17:28:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 16:12:06 +0200 osobnik zwany Konspirator
    napisał:

    > Mati, idź z tymi bieda-komentami na łonet.

    widzę, że nadal za wysoki poziom dla ciebie. Miałes się przecież wynieść
    z usenetu

  • 14. Data: 2014-07-10 19:44:57
    Od: WHIP 111 <fox410@_NOSPAM_wp.pl>

    Konspirator napisal

    > Po zdławieniu, przy swojej wadze (200 kg do jazdy), na pierwsze[?] moto?

    > No... Byłbym w stanie wymienić kilkadziesiąt znacznie
    > "przyjemniejszych". W każdym razie ja bym się tak nie rozmieniał, tylko
    > przerejestrował jakieś R1 na 50 ccm i latał na dowodzie.

    Przepraszam bardzo a skąd wiesz że jest to mój pierwszy motocykl ? Od 10
    lat śmigam zawodowo w Motocrossie oraz jeździłem innymi motocyklami, a gs
    500 starego dziadka nie chce kupować po za tym po 2 latach robiąc A muszę
    znowu nowy motocykl kupić a tak to mam jeden na dłużej Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-07-10 19:46:28
    Od: WHIP 111 <fox410@_NOSPAM_wp.pl>

    Piotr Rezmer napisal

    > Dlaczego nie? 200kg to nie jest jakiś mastodont. Poza tym, chęć
    > posiadania kategorii A2 nie oznacza Ĺźe jest to pierwszy motocykl.
    > Wcześniej można nabrać doświadczenia w kat A1 i motorowerach.

    > Ty może chcesz robić przekręty, pytający chciałby zgodnie z prawem
    > zdławić motocykl tak by również spełniał kryteria kategorii A2.

    Tak jest wszystko chce aby było zgodne z przepisami :)

  • 16. Data: 2014-07-10 19:48:09
    Od: WHIP 111 <fox410@_NOSPAM_wp.pl>

    Konspirator napisal

> [...]

    > "przyjemniejszych". W każdym razie ja bym się tak nie rozmieniał, tylko
    > przerejestrował jakieś R1 na 50 ccm i latał na dowodzie.

    możesz skończyć te swoje głupie wypowiedzi ? bardzo bym prosił :)

  • 17. Data: 2014-07-10 22:07:19
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-10 17:28, masti pisze:
    > widzę, że nadal za wysoki poziom dla ciebie. Miałes się przecież wynieść
    > z usenetu

    Źródło?
    Miałem się wynieść z pręgierza. I się wyniosłem, i nawet już kontrolnie
    nie zaglądam. Jeśli tam pisujesz, to znaczy, że robię dobrze.

    A tu? W sumie też by można odsubskrybować, bo co mam czytać forum
    sikacza, ale na szczęście jego użytkownicy zbyt twórczy nie są, więc
    jeszcze poprzeglądam.

    Tylko bez twojego towarzystwa, bo nawet trollem jesteś żadnym. Wniosłeś
    coś do tematu? No właśnie.
    I dlatego:

    *plonk!*

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 18. Data: 2014-07-10 22:10:02
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-10 19:44, WHIP 111 pisze:
    > Od 10 lat śmigam zawodowo w Motocrossie...

    I chcesz dwa sezony jeździć zdławionym Hornetem?

    Wybacz, że trudno mi w to uwierzyć, ale na co dzień jestem sceptycznym
    realistą. Zwłaszcza w odniesieniu do ludzi z "Sikacza".

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 19. Data: 2014-07-10 22:13:25
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-10 19:48, WHIP 111 pisze:
    > możesz skończyć te swoje głupie wypowiedzi ? bardzo bym prosił :)

    Ty chociaż wiesz, gdzie naprawdę się znajdujesz? - Gdzie piszesz?
    Mam wrażenie, że nie, ale nie będę sobie zapychał filtra młodymi
    młotkami z Sikacza, którzy po "10 latach zawodowstwa w motocrossie"
    pozjadali wszystkie rozumy, a nie potrafią znaleźć i zinterpretować
    jednego prostego przepisu.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 20. Data: 2014-07-10 23:00:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-10 22:13, Konspirator pisze:

> [...]
    > młotkami z Sikacza, którzy po "10 latach zawodowstwa w motocrossie"
    > pozjadali wszystkie rozumy, a nie potrafią znaleźć i zinterpretować

    zaczynasz powoli byc meczacy

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!