  • 21. Data: 2014-07-10 23:03:39
    Temat: Re: Honda Hornet 600 na A2 ????
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-10 23:00, Kuczu pisze:
    > zaczynasz powoli byc meczacy

    Deal with it.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 22. Data: 2014-07-11 15:20:21
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Thu, 10 Jul 2014 22:10:02 +0200, Konspirator
    <x...@g...com> wrote:
    > na co dzień jestem sceptycznym realistą

    Sorki, ale czy na codzień mógłbyś nie być analfabetą? No chyba, że to
    jakieś dys-coś :/

    --
    pozdro
    tadzik

  • 23. Data: 2014-07-11 15:21:53
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Thu, 10 Jul 2014 23:00:55 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > zaczynasz powoli byc meczacy

    Zaczyna?
    Powoli?
    :

    --
    pozdro
    tadzik

  • 24. Data: 2014-07-11 15:25:15
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-11 15:20, tadzik pisze:

    > Sorki, ale czy na codzień mógłbyś nie być analfabetą? No chyba, że to
    > jakieś dys-coś :/

    "Druga kwestia: co dzień i na co dzień pisane są rozdzielnie, ale
    codziennie - razem."
    -- Mirosław Bańko

    Chcesz coś jeszcze dodać?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 25. Data: 2014-07-11 16:04:59
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "tadzik" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...
    > Sorki, ale czy na codzień mógłbyś nie być analfabetą? No chyba, że to
    > jakieś dys-coś :/

    Na co dzień mógłbyś sprawdzać, zanim się tak beznadziejnie durnie
    przychrzanisz.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 26. Data: 2014-07-11 16:40:21
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Fri, 11 Jul 2014 16:04:59 +0200, "Seoman" <r...@t...op.pl>
    wrote:
    > Na co dzień mógłbyś sprawdzać, zanim się tak beznadziejnie durnie
    > przychrzanisz.

    Obaj macie rację, odszczekuję hau, hau, hau.
    Jakoś mi się już przed oczami fanzoli i pomieszałem.
    Od tych codziennych "dla czego, kto kolwiek" itp. pomieszało mi się
    we łbie :(
    Idę się ubiczować.

    --
    pozdro