  • Data: 2021-06-08 14:40:31
    Temat: Hyundai i30 jaki kabel diagnostyczny?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    no więc od tygodnia jestem posiadaczem Hyundia i30 1.6CRDi 90KM od zawsze
    ujeżdżałem VAGi i miałem VCDSa do podstawowej diagnostyki który ograniał mi
    wszstko. Hyundai to tymczasowa przygoda ale chciałbym móc co nieco w nim
    zdiagnozować więc jaki tani kabel diagnostyczne pod USB i najlepiej windows XP
    możecie polecić? z Allegro/Aliexpress itp.? Ja jeśli o Hyundaie chodzi to wiem
    tyle co nic...

    Pzdr
    Piotr