  • 1. Data: 2022-06-06 11:12:21
    Temat: I jak tu szanować Pleja?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tyle reklam i pierdylionów wydanych na reklamy połączenia Pleja i UPC.

    "Nawet 2 lata za DARMO"

    Po pierwsze co za darmo? internet od UPC

    Po drugie TYLKO dla nowych klientów.

    Klienci Pleja i jednocześnie UPC: WYPAD NA DRZEWO.

    Szacunek? Ku... mać

  • 2. Data: 2022-06-07 17:59:23
    Temat: Re: I jak tu szanować Pleja?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Jun 2022 11:12:21 +0200, w <629dc4f6$0$457$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Klienci Pleja i jednocześnie UPC: WYPAD NA DRZEWO.

    Możesz sobie przenieść nr do UPC i mieć "wszystko" za 10zł/m-c.
    Mnie się skończyła akurat umowa i dostałem dobre warunki.

  • 3. Data: 2022-06-11 09:33:07
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.06.2022 o 11:12, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Po pierwsze co za darmo? internet od UPC
    >
    > Po drugie TYLKO dla nowych klientów.
    >
    > Klienci Pleja i jednocześnie UPC: WYPAD NA DRZEWO.

    A choćby za super domasyna - BOK. Pokaż drugiego operatora którego
    pracownicy BOKu dzwonią do klienta..