  • 1. Data: 2022-06-02 15:23:37
    Temat: Re: Redmi Note 9 pro po aktualizacji...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 cze 2022 o 02:58, Eneuel pisze pod delimiterem:

    : Skoro nabyłem Tendę AC8 -- mogę chyba nabyć też jakąś przystawkę
    : do TV?... Oby tanią i dobrą...

    : - 5Ghz WiFi
    : - co najmniej 2 GB RAM i 32 GB flash
    : - 264 i 265
    : - Kilka USB
    : - Rzecz jasna HDMI
    : - Klawiatura i myszka
    : - Android

    https://allegro.pl/oferta/odtwarzacz-smart-box-tv-4k
    -android11-4k-dekoder-11995748016

    + 5Ghz WiFi
    + 4 GB RAM i 64 GB flash
    + 264 i 265
    + Kilka USB
    + Rzecz jasna HDMI
    + Klawiatura i myszka
    + Android 11

    Cena spora -- ćwierć tałzena... Matka by miała radochę lepszą niż TV, na
    którą co miesiąc płaci strasznie dużo... Teraz jeszcze zażyczono sobie
    99 pln za czytnik karty SIM... Emeryci żyją rozrzutnie! -- TV i gazety
    zamiast netu; zwykłe telefony, które nie dają zysku... (tani smartfon
    w trzy lata zarobi na siebie a przy okazji ułatwi i umili życie)
    Dedykowane radio FM...

    --