  • 1. Data: 2011-03-09 19:05:31
    Temat: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    Dużo napisane:
    http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2011/03/09/bloggi
    ng-ie9-a-year-in-review.aspx

    ale jak patrzę na to (podsumowanie, dla IE9 ilość wdrożonych rozwiązań
    na poziomie 59%):
    http://caniuse.com/

    to sporo się napracowali, ale nadal są w tyle :/ Czy oni się kiedyś
    czegoś nauczą? Hm... No i ten nieszczęsny IE6, który, o dziwo, w
    niektórych krajach takich, jak Chiny, jest jeszcze na poziomie ponad
    34%! http://ie6countdown.com/index.html

    --
    Peter

  • 2. Data: 2011-03-10 10:53:40
    Temat: Re: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 09 Mar 2011 20:05:31 +0100, Peter May wrote:

> [...]
    > czegoś nauczą? Hm... No i ten nieszczęsny IE6, który, o dziwo, w
    > niektórych krajach takich, jak Chiny, jest jeszcze na poziomie ponad

    Nadal jednak nie rozumiem czemu IE9 nie ma na Windows XP. Sami sobie
    strzelają gola.

    --
    Michał Gancarski

  • 3. Data: 2011-03-10 11:10:55
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 10.03.2011 11:53, Michał Gancarski pisze:

    > Nadal jednak nie rozumiem czemu IE9 nie ma na Windows XP. Sami sobie
    > strzelają gola.

    Takiej aplikacji nie pisze sie w tydzień. Kiedy zaczynali to mogli z
    dużą dozą pewności przypuszczać że w momencie ukończenia XP nie bedzie
    juz supportowany, bo taki był plan. IE ma windowsie mnóstwo zalezności,
    wydaje sie że po prostu nie da sie ot tak po prostu zrobić backporta do
    xp. Zwłaszcza że Microsoft naprawde ma juz dość supportowania systemu
    który wyszedł prawie dziesięć lat temu.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 4. Data: 2011-03-10 11:18:27
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Thu, 10 Mar 2011 12:10:55 +0100, Piotr Siudak wrote:

> [...]
    > wydaje sie że po prostu nie da sie ot tak po prostu zrobić backporta do
    > xp. Zwłaszcza że Microsoft naprawde ma juz dość supportowania systemu

    Jeśli co najmniej cztery inne firmy/organizacje są w stanie dostarczyć
    swoją przeglądarkę w najnowszej wersji na system Microsoftu (utrzymując
    także wersje na inne systemy), to fakt, że Microsoft nie jest w stanie
    dostarczyć przeglądarki na system Microsoftu, można uznać co najmniej za
    zabawny, bo przecież nie poważny.

    Nie ma żadnego technicznego tłumaczenia. Schrzanili, czysto biznesowo.
    Przyjęli złe założenia i oddali pole, po raz kolejny.

    --
    Michał Gancarski

  • 5. Data: 2011-03-10 11:47:49
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 10.03.2011 12:18, Michał Gancarski pisze:

> [...]
    > także wersje na inne systemy), to fakt, że Microsoft nie jest w stanie
    > dostarczyć przeglądarki na system Microsoftu, można uznać co najmniej za

    w sytuacji microsoftu nie jest problemem dostarczenie przegladaki w
    nowej wersji tylko usuniecie starej wersji przegladarki wraz z jej
    bibliotekami z których korzysta domyslny windows manager, shell, help i
    gazyliony aplikacji firm trzecich.

    Problem microsoftu sprowadza sie do tego że z powodu przedwczesnego
    wydania poprzedniej niedopracowanej wersji systemu, klienci wstrzymywali
    sie z migracją co spowodowało konieczność przedłużenia supportu dla xp
    poza ustaloną datę.

    > Nie ma żadnego technicznego tłumaczenia. Schrzanili, czysto biznesowo.
    > Przyjęli złe założenia i oddali pole, po raz kolejny.

    Albo wiesz że istnieje wytłumaczenie bo przeczytałes to co napisałem w
    poprzednim poście ale udajesz ze nie zrozumiałes, bo masz ochote na
    głupiego flejma albo masz niewyobrazalne problemy z czytaniem ze
    zrozumieniem. w obu przypadkach ta rozmowa nie ma sensu. EOT

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 6. Data: 2011-03-10 13:14:23
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2011-03-10 11:53, Michał Gancarski wrote:
    > Nadal jednak nie rozumiem czemu IE9 nie ma na Windows XP.

    Ponieważ do dzisiaj Microsoft nie potrafi zrobić przeglądarki, tylko
    jakieś g**ne nakładki na explorer.exe ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 7. Data: 2011-03-10 14:59:11
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Thu, 10 Mar 2011 12:47:49 +0100, Piotr Siudak wrote:

> [...]
    > nowej wersji tylko usuniecie starej wersji przegladarki wraz z jej
    > bibliotekami z których korzysta domyslny windows manager, shell, help i

    Ale siódemkę i ósemkę na XP wydać mogli?

> [...]
    > wydania poprzedniej niedopracowanej wersji systemu, klienci wstrzymywali
    > sie z migracją co spowodowało konieczność przedłużenia supportu dla xp

    Ósemkę na XP wydali, więc dziewiątkę też mogli. To, że podjęli decyzję o
    tym, że dziewiątka na XP nie będzie dostępna, jest właśnie problemem, o
    którym piszę. Złe założenia prowadzą do złych efektów.

    Spoko.

    --
    Michał Gancarski

  • 8. Data: 2011-03-10 15:04:15
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Thu, 10 Mar 2011 15:59:11 +0100, Michał Gancarski wrote:

    [...]

    > Ósemkę na XP wydali, więc dziewiątkę też mogli. To, że podjęli decyzję o
    > tym, że dziewiątka na XP nie będzie dostępna, jest właśnie problemem, o
    > którym piszę. Złe założenia prowadzą do złych efektów.

    O, teraz zauważyłem :-) Z Office tego problemu nie mieli, udało im się
    dostarczyć Office 2010 dla XP.

    [...]

    --
    Michał Gancarski

  • 9. Data: 2011-03-10 15:51:09
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 10-03-2011 15:59, Michał Gancarski pisze:
    [...]
> [...]
    > tym, że dziewiątka na XP nie będzie dostępna, jest właśnie problemem, o
    > którym piszę. Złe założenia prowadzą do złych efektów.

    Microsoft wyszedł pewnie z założenia, że im to się nie opłaci ;-) Więc
    9-tki nie będzie na XP.

    --
    Peter

  • 10. Data: 2011-03-10 15:59:00
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>

    On Thu, 10 Mar 2011 12:18:27 +0100, Michał Gancarski wrote:
    > Nie ma żadnego technicznego tłumaczenia.

    no akurat jest.

    wszyystkie konkurencyjne firmy/organizacje wydają swoja przegladarke na
    bazie silnika, ktory
    - jest rozwijany od lat (nawet chrome to przeciez khtml a potem webkit)
    - od samego poczatku byl rozwijany jako niezalezny od systemu

    natomiast IE jest rozwijane od lat, ale przez caly czas jest silnie
    zalezne od systemu. microsoft ma tylko jedną drogę: wciaz rozwijac
    kiepski IE. nie moze zaczac pisac aplikacji od nowa, bo nie stworzy w
    kilka lat od podstaw silnika, ktory bedzie umial to samo co te, ktore
    maja juz ponad 10 lat. i nie moze sobie wziac, tak jak google gotowca, bo
    to sie kloci z ich podejsciem do opensource :)

    --
    pozdrawiam, |<onrad