  • 1. Data: 2011-02-23 15:10:18
    Temat: IPv6 w TPNEcie
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Witam.

    Ktoś ugryzł kiedyś taki temat ?

    Jak na razie na zapytanie odpowiedzią jest cisza.

  • 2. Data: 2011-02-23 15:31:41
    Temat: Re: IPv6 w TPNEcie
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    a gdzie i kogo pytales? i o co?

    k.

  • 3. Data: 2011-02-24 09:40:27
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Andrzej Karpinski wrote:

    > a gdzie i kogo pytales? i o co?
    >
    > k.

    1>
    Kierownik do spraw sprzeda?y produktów strategicznych, czy jako? tak.

    2>
    Rozpocz?cie routingu IPv6 na ??czu TP ME.

  • 4. Data: 2011-02-24 11:51:18
    Od: OdigoPL <k...@d...info>

    Jak w grudniu pytałem swojego admina o IPv6 to powiedział że nie
    będzie ponieważ ani GTS ani TPSA nie obsługują tego. Pewnie ruszą
    się jak zabraknie im IPv4 a RIPE powie "Takiego wała".

  • 5. Data: 2011-02-24 12:02:34
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@g...com>

    W dniu 24.02.2011 12:51, OdigoPL pisze:
    > Jak w grudniu pytałem swojego admina o IPv6 to powiedział że nie
    > będzie ponieważ ani GTS ani TPSA nie obsługują tego. Pewnie ruszą
    > się jak zabraknie im IPv4 a RIPE powie "Takiego wała".

    Z GTS-em mam zestawione 2 sesje BGP w v6, więc obsługują.

    --
    Krzysztof Cholewa

  • 6. Data: 2011-02-24 17:40:50
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    OdigoPL <k...@d...info> wrote:
    > Jak w grudniu pytałem swojego admina o IPv6 to powiedział że nie
    > będzie ponieważ ani GTS ani TPSA nie obsługują tego. Pewnie ruszą
    > się jak zabraknie im IPv4 a RIPE powie "Takiego wała".

    sex-power# show bgp regexp 5617$
    BGP table version is 0, local router ID is 213.135.44.130
    Status codes: s suppressed, d damped, h history, * valid, > best, i - internal,
    r RIB-failure, S Stale, R Removed
    Origin codes: i - IGP, e - EGP, ? - incomplete

    Network Next Hop Metric LocPrf Weight Path
    *> 2a01:1000::/21 2001:1a68:0:c::91
    0 24748 5617 i

    Total number of prefixes 1

    Czekam na IPv6 w TPIX ;)

    --
    ŁT

  • 7. Data: 2011-02-24 18:50:22
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Thu, 24 Feb 2011 17:40:50 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski wrote:

    > Czekam na IPv6 w TPIX ;)

    a gdzie wyslales prosbe ?

    -j.

  • 8. Data: 2011-02-24 18:58:45
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    robert jakub <r...@r...org.pl> wrote:

    > a gdzie wyslales prosbe ?

    No dobra, jutro sklikamy.

    --
    ŁT

  • 9. Data: 2011-02-25 09:02:19
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com wrote:

    > 1>
    > Kierownik do spraw sprzeda?y produktów strategicznych, czy jako? tak.
    >
    > 2>
    > Rozpocz?cie routingu IPv6 na ??czu TP ME.

    No i zapadła taka niezręczna cisza...

  • 10. Data: 2011-02-27 09:15:41
    Od: padritto <p...@g...com>

    On 24 Lut, 10:40, "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com"
> [...]
    >
    > 2>
    > Rozpocz?cie routingu IPv6 na ??czu TP ME.

    Widocznie IPv6 dla kierownika sprzedaży produktów strategicznych nie
    jest strategiczny:-) Odezwij się do mnie na maila to załatwimy sprawę.

    Maciej M.
    pzdr