  • 1. Data: 2020-11-24 16:25:17
    Temat: Ile świetlówek?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ile świetlówek ma ta matryca, sądząc po drutach?
    https://www.szybkiplik.pl/ZdCcA2vbD6
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2020-11-24 20:51:05
    Temat: Re: Ile świetlówek?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-11-24 16:25, Jacek Maciejewski wrote:
    > Ile świetlówek ma ta matryca, sądząc po drutach?
    > https://www.szybkiplik.pl/ZdCcA2vbD6

    po dwie do góry i na dole

    https://www.youtube.com/watch?v=mwlLS6ayA0I

  • 3. Data: 2020-11-24 21:16:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2020 20:51:05 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > po dwie do góry i na dole
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=mwlLS6ayA0I

    No właśnie. Tak myślałem. Ale ciekawe że każda rurka jest wyprowadzona
    oddzielnie i dopiero na płytce są one połaczone parami szeregowo zamiast
    żeby to połączenie było już w korytkach i wyprowadzone by były pary
    świetlówek. Oszczędność gniazd, drutów i wtyczek.
    --
    Jacek
    -I hate haters-