  • 1. Data: 2021-02-24 20:28:20
    Temat: Informacja o prockach Intela potrzebna
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Czy ktoś zna dobre źródło/stronę informacji podające w sposób
    skondensowany porównanie/zestawienie procków Intela od i3 do i7 oraz
    podstawek od 1150 do 1156, w miarę aktualne i dobrze by było jakby
    zawierało podstawowe dane procków jak ilość rdzeni, technologia, zegar,
    grafika, współpracujące chipsety?
    Jak na razie wygoglałem to i owo ale fragmentaryczne i mało przydatne.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2021-02-24 20:51:43
    Temat: Re: Informacja o prockach Intela potrzebna
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > grafika, współpracujące chipsety?
    > Jak na razie wygoglałem to i owo ale fragmentaryczne i mało przydatne.

    Ja korzystam z https://ark.intel.com/content/www/pl/pl/ark.html

    Ale tam są dane przedstawione raczej analitycznie a nie syntetycznie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2021-02-24 20:59:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2021 20:51:43 +0100, Adam napisał(a):

    > Ja korzystam z https://ark.intel.com/content/www/pl/pl/ark.html
    >
    > Ale tam są dane przedstawione raczej analitycznie a nie syntetycznie.

    Znam, dzięki. Ale Wiki okazała się najlepsza i właściwie to już
    dowiedziałem się tego co chciałem :) No, prawie wszystkiego. Ale jakby
    ktoś znał chronologię wprowadzania różnych typów podstawek zwłaszcza
    tych na 11 (LGA 11xx) to by było fajnie, jeszcze tego nie znalazłem.
    --
    Jacek
    -I hate haters-