  • 1. Data: 2021-02-21 16:33:12
    Temat: Wymiana wentylatora w starym Radeonie
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    Mam kartę Radeon HD4870, jak widać na fotce ma urwaną jedną łopatkę w
    wiatraku:

    https://i.imgur.com/EKBIady.png

    Jak wymienić ten wentylator? Czy muszę wymienić całość z radiatorem czy
    da się wyjąć sam wiatraczek? Próbuję te boczne zaczepy odblokować:

    https://i.imgur.com/IJMDgiV.png
    https://i.imgur.com/jyilc4i.png

    ale mimo to radiator stawia spory opór na swojej osi, nie chcę czegoś
    zniszczyć.
    Jakieś porady?

    --
    pzdr
    Roman

  • 2. Data: 2021-02-21 16:41:59
    Temat: Re: Wymiana wentylatora w starym Radeonie
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 21/02/2021 15:33, Roman Tyczka wrote:

> [...]
    >
    > https://i.imgur.com/IJMDgiV.png
    > https://i.imgur.com/jyilc4i.png
    >
    > ale mimo to radiator stawia spory opór na swojej osi, nie chcę czegoś

    40mm albo 60mm wiatrak
    4 trytki

    po klopocie ^_^

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2021-02-21 17:25:37
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    W dniu 21.02.2021 o 16:41, pioruns pisze:

    > 40mm albo 60mm wiatrak
    > 4 trytki
    >
    > po klopocie ^_^

    Nie chcę jej używać tylko sprzedać na olx. Z trytytkami nikt nie kupi :-)
    Inne pomysły?

    --
    pzdr
    Roman

  • 4. Data: 2021-02-21 19:03:44
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 21.02.2021 o 17:25, Roman Tyczka pisze:

    > Nie chcę jej używać tylko sprzedać na olx. Z trytytkami nikt nie kupi :-)
    > Inne pomysły?

    Przełożyć chłodzenie z zepsutej, albo sprzedać z urwaną łopatką

  • 5. Data: 2021-02-21 19:22:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60327d38$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    user Roman Tyczka pisze tak:

    > Jak wymienić ten wentylator? Czy muszę wymienić całość z
    > radiatorem czy da się wyjąć sam wiatraczek?

    masz nowy wiatrak? to zobacz ;)

    GV-R487D5-1GD

    https://prohardver.hu/teszt/fel_tucat_radeon_hd_4870
    /es_a_tobbiek.html

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 6. Data: 2021-02-22 01:37:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-21, Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

    > Nie chcę jej używać tylko sprzedać na olx. Z trytytkami nikt nie kupi :-)
    > Inne pomysły?

    Nie wibruje? Za ile ją chcesz sprzedać, bo jesli za grosze to chyba szkoda
    zabawy?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2021-02-22 14:00:34
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 21/02/2021 16:25, Roman Tyczka wrote:

    > Nie chcę jej używać tylko sprzedać na olx. Z trytytkami nikt nie kupi :-)

    A bez trytek za ile zejdzie? 10zl? :D

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 8. Data: 2021-02-23 00:04:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-21 o 17:25, Roman Tyczka pisze:

    > Nie chcę jej używać tylko sprzedać na olx. Z trytytkami nikt nie kupi :-)
    > Inne pomysły?

    Na olx to Ci nikt nic nie kupi. Tam są obserwatorzy wszy, które polują
    na to co sie tam pojawi i tylko za darmo.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-02-23 16:08:47
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    W dniu 23.02.2021 o 00:04, Animka pisze:

    > Na olx to Ci nikt nic nie kupi. Tam są obserwatorzy wszy, które polują
    > na to co sie tam pojawi i tylko za darmo.

    Dobrze, że Ci którzy tam ode mnie kupują o tym nie wiedzą! To by dopiero
    się porobiło.

    --
    pzdr
    Roman

  • 10. Data: 2021-02-23 18:02:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-02-23 o 16:08, Roman Tyczka pisze:

    > Dobrze, że Ci którzy tam ode mnie kupują o tym nie wiedzą! To by dopiero
    > się porobiło.

    Może wiedzą, od kogo nie kupować ;)

    --
    Pozdrawiam.