  • 1. Data: 2021-02-23 09:12:06
    Temat: Technologia pamięci Intel Rapid
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Witam

    Technologia pamięci Intel Rapid. Ostatnio mam komunikat ze wspomnianego
    oprogramowania, że został wyłączony jeden z dysków. Dysk pada?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-02-23 21:48:27
    Temat: Re: Technologia pamięci Intel Rapid
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 23.02.2021 o 09:12, Kamil pisze:
    > Technologia pamięci Intel Rapid.  Ostatnio mam komunikat ze wspomnianego
    > oprogramowania, że został wyłączony jeden z dysków. Dysk pada?

    Sprawdź SMART przy pomocy np. CrystalDiskInfo albo Victoria. Szybkie
    googlowanie mówi, że powodów może być multum, niekoniecznie związanych
    ze sprzętem.

    --
    Roman S.

  • 3. Data: 2021-03-01 17:15:05
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Roman S." napisał:

    > Sprawdź SMART przy pomocy np. CrystalDiskInfo albo Victoria. Szybkie
    > googlowanie mówi, że powodów może być multum, niekoniecznie związanych ze
    > sprzętem.

    CrystalDiskInfo i Victoria twierdzą, że dysk jest dobry. Wirus?

    Pzdr

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: