  • 1. Data: 2009-06-26 19:30:30
    Temat: Instalacja (kompletna) XP na lapie HP DV5-1210ew
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    mam laptopa jak w temacie i chce zainstalowac na nim dzialajacego XP.
    Duzo googlowalem, dodalem programem NLite sterowniki sata, zainstalowalem XP.
    Dziala mi kamera, karta sieciowa, touchpad i inne ale nie dzialaja:
    dzwiek i karta wifi. Wiec w sumie 2 istotne rzeczy.
    Kombinowalem na wszelkie sposoby.

    1.Karta muzyczna
    Przy karcie dzwiekowej:
    "IDT High Definition Audio CODEC"
    w menedzerze urzadzen jest zolty wykrzyknik oznaczajacy:
    "Nie mozna uruchomic tego urzadzenia (Kod 10)"
    Odinstalowywalem, kombinowalem i dupa :-/

    2. karta wifi
    Jest po prostu w menedzerze urzadzen: "Kontroler sieci" zolty znak zapytania
    (brak sterownikow) i zadne ktore sciagam z sieci nie dzialaja.

    Ma ktos jakis pomysl bo caly dzien mi na to zeszlo i dupa :-/
    Pomocy :)

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-06-26 19:45:43
    Temat: Re: Instalacja (kompletna) XP na lapie HP DV5-1210ew
    Od: BartekK <s...@N...org>

    topek pisze:
    > mam laptopa jak w temacie i chce zainstalowac na nim dzialajacego XP.
    ale SP3 ?

    > Dziala mi kamera, karta sieciowa, touchpad i inne ale nie dzialaja:
    > dzwiek i karta wifi. Wiec w sumie 2 istotne rzeczy.
    > Kombinowalem na wszelkie sposoby.
    Wystarczy zainstalować sterowniki. Właściwe. W przypadku karty audio
    wymagany jest sp3, "poprawka" dodająca obsługę HDAudio UAA
    http://support.microsoft.com/kb/888111

    > Ma ktos jakis pomysl bo caly dzien mi na to zeszlo i dupa :-/
    NTG, spytaj na właściwej grupie dla danego systemu operacyjnego

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-06-26 19:56:00
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.06.2009 21:30, topek pisze:
    > mam laptopa jak w temacie i chce zainstalowac na nim dzialajacego XP.

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |