  • 1. Data: 2009-06-26 14:27:39
    Temat: Prośba do osób posiadających GA-965P-S3 (rev. 1.0)
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Prosiłbym o zrobienie obrazu płytki ze sterownikami i wystawienie
    gdzieś. Płytę kupiłem używaną, poprzedni użytkownik sterowniki gdzieś
    posiał, a na płytce ze sterownikami jest fajny instalator wszystkich
    potrzebnych sterowników na raz.

    Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

  • 2. Data: 2009-06-26 16:44:37
    Temat: Re: Prośba do osób posiadających GA-965P-S3 (rev. 1.0)
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
    >

    > --
    > bqb znaczek wiadomo jaki bqb wiadomo co pl

    stawiam flaszke ze nikt by tego nie zrobił jakby nawet pół tej grupy miało
    tą płytkę.

  • 3. Data: 2009-06-26 16:48:57
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

> [...]
    > Płytę kupiłem używaną, poprzedni użytkownik sterowniki gdzieś posiał, a na
    > płytce ze sterownikami jest fajny instalator wszystkich potrzebnych

    Wejdź na stronkę Gigabyte, tam odnajdziesz swoją płytę i wszystkie
    sterowniki doń.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2009-06-26 16:50:19
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > stawiam flaszke ze nikt by tego nie zrobił jakby nawet pół tej grupy
    > miało tą płytkę.

    Co wniosła sensownego twoja uwaga? Jaki ma związek z tematyką?
    Nie dorosłeś ? Poprzestań na czytaniu.

  • 5. Data: 2009-06-26 17:29:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.06.2009 16:27, BQB pisze:
> [...]
    > gdzieś. Płytę kupiłem używaną, poprzedni użytkownik sterowniki gdzieś
    > posiał, a na płytce ze sterownikami jest fajny instalator wszystkich

    Super, ale na tych płytach zazwyczaj i tak są bardzo stare
    wersje sterowników. Nawet kupując nową płytę w zasadzie nie
    należy korzystać z płytki, tylko wszystko sobie pościągać
    z Internetu.

    Dlaczego zatem chcesz sobie zaszkodzić? :) Szczególnie, że
    system i sterowniki instaluje się raz i potem używa przez
    trzy-cztery lata.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-06-27 03:59:07
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Radosław Sokół pisze:

> [...]
    >
    > Dlaczego zatem chcesz sobie zaszkodzić? :) Szczególnie, że
    > system i sterowniki instaluje się raz i potem używa przez

    Bo znam życie - jak padnie mi system, nie będę też mieć netu skąd sobie
    ściągnę sterowniki, a jak już będę mieć, to szybkość ściągania jest
    ograniczona do EDGE - takie zadupie :P i na dodatek będzie mi akurat ten
    komp do pracy potrzebny pilnie potrzebny. W tym momencie instaluję
    system, wrzucam płytkę ze sterownikami od płyty - instaluje się szybko,
    następnie sterowniki od grafiki, też z płytki szybko, później z płytki
    program który potrzebuję i mam kompa działającego, bez czekania aż się
    ściągnie, bez szukania, bez straty czasu. Update sterów zrobi się później.

  • 7. Data: 2009-06-27 04:12:22
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    BETON pisze:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > stawiam flaszke ze nikt by tego nie zrobił jakby nawet pół tej grupy
    > miało tą płytkę.

    Kilka lat temu miałem problem, bo rozsypała mi się płytka od Win98SE w
    napędzie, kopi nie miałem akurat, a była mi ona potrzebna, nikt ze
    znajomych już tego systemu nie miał, w M$ nie można było kupić (na
    infolinii powiedzieli mi, abym pożyczył sobie od kogoś płytkę i
    skopiował). Zapytałem się na grupie (ale na innej), czy nikt nie wie,
    skąd można dostać płytkę z tym systemem i jakie było moje zaskoczenie,
    gdy na mejla dostałem info od zupełnie nieznanej mi osoby, że mi tą
    płytkę wyśle. Mało tego, że wysłała mi ta osoba (którą serdecznie
    pozdrawiam) płytkę z W98SE, dostałem jeszcze płytkę na której były
    wszelkie poprawki do tego systemu, które się pojawiły. Wysłała mi na
    swój koszt. Zaproponowałem zwrot kosztów, to odpowiedziała mi, że nie
    trzeba i jak ktoś będzie potrzebować pomocy kiedyś, to też mu pomogę i
    nie omieszkam tego zrobić, jak tylko będę miał taką możliwość. Ne sądź
    ludzi jedną miarą. Ludzie są leniwi, ale niektórzy chętni do pomocy.

  • 8. Data: 2009-06-27 04:14:56
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    >

    > Wejdź na stronkę Gigabyte, tam odnajdziesz swoją płytę i wszystkie
    > sterowniki doń.

    Nie wszystkie, kodeków do dźwięku pod XP musiałem szukać na innej
    stronie. Poza tym, wolałbym włożyć płytkę, kliknąć express install,
    wybrać, co ma być zainstalowane i pójść zrobić sobie kawę, a nie ślęczeć
    i czekać aż kolejny sterownik mi napisze, że wymagany jest restart.

  • 9. Data: 2009-06-27 04:36:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Beton patrzy na innych wlasnymi kryteriami.

  • 10. Data: 2009-06-27 07:14:17
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 05:59:07 +0200, BQB napisał(a):

    > Bo znam życie - jak padnie mi system, nie będę też mieć netu skąd sobie
    > ściągnę sterowniki, a jak już będę mieć, to szybkość ściągania jest
    To zainstaluj "system" + sterowniki i zrób... obraz.

> [...]
    > program który potrzebuję i mam kompa działającego, bez czekania aż się
    > ściągnie, bez szukania, bez straty czasu. Update sterów zrobi się później.
    Sciągnij sterowniki i ... nagraj na płytę.

    --
    Marcin