  • 1. Data: 2009-06-26 13:13:07
    Temat: Jaki zasilacz
    Od: "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl>

    Doradźcie jakiś sprawdzony zasilacz do takiej konfiguracj :
    -Płyta główna MS-7176
    -2-rdzeniowy procesor Pentium D 2.8 GHz
    -3 GB pamięci
    -2 dyski Sata
    -DVDROM
    -karta Pinnacle - do obróbki video na PCI
    -grafika zintegrowana
    Teraz chodzi ten zestaw bez problemów na zasilaczu FEEL III-400 ATX , ale
    wkurza mnie jego wentylator ( jest to najgłośniejszy element w moim
    komputerze). Preferencje : dobra jakość, cisza , a na końcu cena.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-26 13:20:02
    Temat: Re: Jaki zasilacz
    Od: reles <k...@n...pl>

    http://zenfist.pl/corsair-vx450-cmpsu450vxeu-450w-p-
    1654.html

  • 3. Data: 2009-06-26 15:14:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wkurza mnie jego wentylator ( jest to najgłośniejszy element w moim
    > komputerze). Preferencje : dobra jakość, cisza , a na końcu cena. Pozdrawiam.

    Zmień wentylator.

  • 4. Data: 2009-06-26 15:47:34
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 26 Cze, 15:13, "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wkurza mnie jego wentylator ( jest to najgłośniejszy element w moim
    > komputerze). Preferencje : dobra jakość, cisza , a na końcu cena.

    Kumpel z pracy kupił niedawno takiego:

    http://zenfist.pl/be-quiet-dark-power-p7pro-450w-p-1
    988.html

    Macałem, słuchałem, jest naprawdę wyczepisty. Śmiesznie się nazywa
    ale że robi go Fortron, jakość jest naprawdę dobra.

    Ewentualnie jak nie chcesz wydawać kasy i podłubać samemu,
    to wywalić wiatrak i wstawić ten tu:

    http://www.proline.com.pl/sklep.php?prodid=SCY+SLIP+
    120+500

    Aczkolwiek warto wydać te 4 stówy na ten zasilacz,
    coś pięknego przy rozpakowywaniu i pracy :]

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2009-06-27 20:35:02
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:h22hl9$fck$...@a...news.neostrada.pl
    >
    > Zmień wentylator.
    jedyny odważny :]
    taki zestawik spokojnie uciągnie markowe 350 W, jeśli ten feel skończył
    już 3 latka to proponuje go wymienić na fortrona chiefteca czy coś
    innego 350 W. Zakup 450 W ma sens jeśli planujesz przełożyć zasilacz do
    jakiegoś c2d 3 GHz + grafa gtx 250 :]