  • 1. Data: 2023-12-26 12:15:36
    Temat: Iphone 5C POMOCY
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Aplikacja radia internetowego TuneIN ma ekran który trzeba pominąć aby
    używać aplikacji free.

    Ten jebany ajfon nie ma przycisku "cofnij"

    Jak pominac ten ekran?

  • 2. Data: 2023-12-26 16:36:03
    Temat: Re: Iphone 5C POMOCY
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 26.12.2023 o 12:15, _Master_ pisze:
    > Aplikacja radia internetowego TuneIN ma ekran który trzeba pominąć aby
    > używać aplikacji free.
    >
    > Ten jebany ajfon nie ma przycisku "cofnij"
    >
    > Jak pominac ten ekran?

    Wejdź w instrukcję obsługi

    --
    animka

  • 3. Data: 2023-12-26 16:40:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-26 o 16:36, Animka pisze:

    > Wejdź w instrukcję obsługi

    Czyścisz mi dwa monitory ;-)

    W rejestrach to ja grzebać nie będę. ;-)

    Wiesz jak w 5C zrobić "cofnij" jak na androidzie?

    Podobno jakieś potrząsanie w nowszych działa ;-)

    Może jakaś kombinacja klawiszy?

  • 4. Data: 2023-12-26 19:53:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 26.12.2023 o 16:40, _Master_ pisze:

    > Czyścisz mi dwa monitory ;-)
    >
    > W rejestrach to ja grzebać nie będę. ;-)
    >
    > Wiesz jak w 5C zrobić "cofnij" jak na androidzie?
    Pewnie tak samo jak w innych telefonach-strzałka wstecz, albo krzyżyk,
    albo przesunąć ekran palcem w górę lub w bok.

    > Podobno jakieś potrząsanie w nowszych działa ;-)
    Potrząsać też w moim Xiaomi można, ale ja nie trząsam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2023-12-26 20:04:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://support.apple.com/pl-pl/HT206885

    --
    animka

  • 6. Data: 2023-12-26 22:06:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Animko Droga!

    TuneIn po uruchomieniu (nie zawsze) wyświetla ekran zajmujący cały ekran
    ? zachęcający do kupienia wersji płatnej
    Nie ma tam strzałki. jedyne co można zrobić to pominąć ten ekran przez
    polecenie cofnij. Normalny biały człowiek na androidzie robi COFNIJ i
    żyje dalej ?

  • 7. Data: 2023-12-29 16:34:40
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    _Master_ <...@...pl> wrote:

    > Nie ma tam strzałki. jedyne co można zrobić to pominąć ten ekran przez
    > polecenie cofnij. Normalny biały człowiek na androidzie robi COFNIJ i
    > żyje dalej ?

    W prawym górnym rogu kliknij.

    https://support.apple.com/pl-pl/HT206885

    --
    Wchodzi zajączek do baru, podciąga rękawy i krzyczy:
    - Kto zbił mojego brata?