  • 1. Data: 2009-08-20 19:20:19
    Temat: JCI DX91000 HELP
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Witam,
    Czy ktoś z grupowiczów wie, gdzie mogę znaleźć coś na temat protokołu
    komunikacyjnego ze sterownikiem JCI DX9100? Komunikacja odbywa się za
    pomocą protokołu N2 lub N2Open.

    Pozdro,
    Macias

  • 2. Data: 2009-08-21 08:47:41
    Temat: Re: JCI DX91000 HELP
    Od: SP5FCI <s...@g...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > Czy ktoś z grupowiczów wie, gdzie mogę znaleźć coś na temat protokołu
    > komunikacyjnego ze sterownikiem JCI DX9100? Komunikacja odbywa się za

    a co potrzebujesz wiedzieć, ewentualnie jaki masz problem z tym sterownikiem

  • 3. Data: 2009-08-21 09:06:26
    Od: Maciek <m...@g...com>

    On 21 Sie, 10:47, SP5FCI <s...@g...pl> wrote:
    > Maciek pisze:> Witam,

    > a co potrzebujesz wiedzieć, ewentualnie jaki masz problem z tym sterownikiem

    Wiem jak wygląda ramka, ale są w niej dwa bajty które są uzalerznionie
    od pozostałych i nie jest to checksum. Owe dwa bajty występują przed
    checksumem.
    Nie mam pojęcia jak je wyliczyć.

  • 4. Data: 2009-08-21 09:21:40
    Od: SP5FCI <s...@g...pl>

    Maciek pisze:

    > Wiem jak wygląda ramka, ale są w niej dwa bajty które są uzalerznionie
    > od pozostałych i nie jest to checksum. Owe dwa bajty występują przed
    > checksumem.
    > Nie mam pojęcia jak je wyliczyć.
    a mozesz napisac co chcesz z tym zrobic, moze inaczej czy masz jakis
    problem z komunikacja ze sterownikiem, czy chesz na niego cos napisac
    czy tez ewentualnie stworzyc jakas nakladke czy aplikacje

    piotr

    rozumiem ze soft masz do tego sterownika

  • 5. Data: 2009-08-21 12:36:12
    Od: Maciek <m...@g...com>

    On 21 Sie, 11:21, SP5FCI <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > czy tez ewentualnie stworzyc jakas nakladke czy aplikacje
    >
    > piotr
    >
    > rozumiem ze soft masz do tego sterownika

    Sterownik jest zaprogramowany, chce stworzyć aplikacje na PC
    wizualizującą stan sterownika, oraz umożliwiającą zmianę nastaw.
    Wiem, jak wygląda cała ramka, ale nie wiem, skąd biorą się dwa
    nieznane mi bajty. One są ptrzebne do odpytania strownika, jak i do
    zmiany nastaw.

  • 6. Data: 2009-08-21 13:51:12
    Od: SP5FCI <s...@g...pl>

    Maciek pisze:

> [...]
    > Wiem, jak wygląda cała ramka, ale nie wiem, skąd biorą się dwa
    > nieznane mi bajty. One są ptrzebne do odpytania strownika, jak i do
    chcesz to zrobić hobbistycznie, takie oprogramowanie istnieje od dawna,
    na ten sterownik zarowno w mniejszej wersji dla jednego sterownika ,
    WIN DXMonitor, Europro, lub tez w wersji bardziej rozbudowanej jako Metasys

    Piotr