  • 1. Data: 2009-08-19 22:17:01
    Temat: Tuner JVC T-X2L servisówka
    Od: "ici" <i...@p...onet.pl>

    Witam szanownych kolegów.
    Popsuł mi się tuner radiowy: JVC T-X2L
    Jest to staruszek z lat 80-tych, aczkolwiek mam do niego sentyment i
    chciałbym go naprawić.
    Tuner bootuje jedynie na falach długich i nie mogę go przełączyć na UKF, lub
    średnie. Przyciski sprawne.
    Stało się to niedawno, być może po burzy, choć zawsze kiedy jestem w domu
    wszystko wyłączam.
    Może ktoś poratuje serwisówką, lub chociażby schematem?
    Próby "walki w ciemno", lub jak kto woli "na małpę" nie dały rezultatów.

    Z góry dziękuję za pomoc
    ici

  • 2. Data: 2009-08-23 10:29:03
    Temat: Re: Tuner JVC T-X2L servisówka
    Od: "ici" <i...@p...onet.pl>

    Koledzy!
    Nikt nie ma pojęcia skąd wytrzasnąć taki schemat???

  • 3. Data: 2009-08-23 11:22:21
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    ici <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Koledzy!
    > Nikt nie ma pojęcia skąd wytrzasnąć taki schemat???

    Czasy, gdy serwisówki można było za darmo znaleźć w sieci już niestety,
    nawet na rosyjskich stronach, skończyły się.
    Gdy przeszukasz Google, to znajdziesz ofertę serwisówki twojego tunera za
    jakieś 19.99 dolarów (lub euro) a na Allegro kupisz cały ten tuner, na
    chodzie, za 1 zł + przesyłka.
    Wmak

  • 4. Data: 2009-08-28 19:55:07
    Od: "ici" <i...@p...onet.pl>

    Poradziłem sobie bez schematu, a dokładnie skleciłem go z aplikacji kości
    jakie znalazłem.
    Trochę to czasochłonne, ale że na brak czasu nie narzekam, to lubię się
    pobawić z elektroniką.
    Radyjko gra.
    Mam do niego sentyment.
    Jak by ktoś miał podobny temat ... może coś podpowiem.
    Może nawet z sensem :-)