  • 1. Data: 2021-04-15 02:01:54
    Temat: Jak byłem mały to chciałem być kierowcą autobusu
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Wyobrażałem sobie, że fajnie byłoby być kierowcą. Siedziałem przy
    przedniej szybie i patrzyłem jak to fajnie wygląda, czasem ojciec
    pozwalał mi zamknąć drzwi. Bardzo go podziwiałem, bo gdyby nie on to ci
    wszyscy ludzie na przystanku by stali i stali. A tak on ich zabrał,
    dowiózł i dziwiłem się na pętli, że oni mu nie biją braw" - wspominał w
    jednej z rozmów.

    :-)

    http://niusy.pl/@swiatseriali.interia.pl/adm