  • 1. Data: 2021-04-11 12:57:06
    Temat: Rogatka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat?

    Co mam mówić do tego głośnika?
    Podobno mam prosić o otwarcie. :-)

    https://imgur.com/0n6K7w8

    Robert

  • 2. Data: 2021-04-11 16:49:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Robert Wańkowski.
    On 11.04.2021 12:57 you wrote:

    > Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat? Co
    > mam mówić do tego głośnika? Podobno mam prosić o otwarcie. :-)
    > https://imgur.com/0n6K7w8

    Musisz pokazać jak bardzo ci zależy na otwarciu ruchu rogatek. Jeśli to
    Wrocław, to trzeba uzbroić się w cierpliwość. A czasem zrezygnować i
    postarać swoje w korku ()

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-04-11 17:53:15
    Temat: Re: Rogatka
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Wańkowski w

    > Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat?
    > Co mam mówić do tego głośnika?
    > Podobno mam prosić o otwarcie. :-)

    Kolejny, który spał na fizyce...

    "Mikrofon - przetwornik elektroakustyczny służący do przetwarzania fal
    dźwiękowych na zmienny prąd elektryczny."

    "Głośnik - przetwornik elektroakustyczny (odbiornik energii elektrycznej
    przekształcający prąd elektryczny w falę akustyczną)"

    W najprostszym przypadku może być to zarówno mikrofon jak i głośnik.

    Tyle, że twoje problemy nie mają nic wspólnego z samochodami i koleją...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2021-04-11 19:32:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat?
    >

    > Co mam mówić do tego głośnika?
    > Podobno mam prosić o otwarcie. :-)
    >

    > https://imgur.com/0n6K7w8
    >
    > Robert

    Musisz zaśpiewać: Łubudubu, łubudubu... ;-)
    T.

  • 5. Data: 2021-04-12 09:57:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/04/2021 11:57, Robert Wańkowski wrote:
    > Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat?
    >

    > Co mam mówić do tego głośnika?
    > Podobno mam prosić o otwarcie. :-)
    >

    > https://imgur.com/0n6K7w8
    >
    > Robert

    A po co to tam w ogole jest?

  • 6. Data: 2021-04-12 21:09:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, K.
    On 12.04.2021 09:57 you wrote:

    > A po co to tam w ogole jest?

    Rogatki NŻ.
    Np. tu:
    https://maps.app.goo.gl/hkQ5Sd64pMEWKaD4A

    --
    Pete

  • 7. Data: 2021-04-13 09:17:19
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-04-12 o 21:09, Pete pisze:

    > Rogatki NŻ.
    > Np. tu:
    > https://maps.app.goo.gl/hkQ5Sd64pMEWKaD4A
    >
    > --
    > Pete

    W Dąbrowie Górniczej też jest taki przejazd, defaultowo zamknięty.
    Trzeba dzwonić, albo czekać aż dróżnik zauważy i gdy jest techniczna
    możliwość, otworzy.
    Leci tam główna trasa kolejowa z Kato na Wawę. Ilość pociągów jest
    większa niż ilość samochodów chcących ten przejazd pokonać, dlatego
    "odwrócona" kolejność zapór. Nikt nie krzyczy, że coś nie tak. Kto ma
    tamtędy przejechać, czeka, albo używa malutkiego przejazdu pod torami,
    ale kilka km dalej.

    --
    viktorius

  • 8. Data: 2021-04-13 09:28:04
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-04-13 o 09:17, viktorius pisze:

> [...]
    > "odwrócona" kolejność zapór. Nikt nie krzyczy, że coś nie tak. Kto ma
    > tamtędy przejechać, czeka, albo używa malutkiego przejazdu pod torami,

    https://www.google.com/maps/@50.3885326,19.2975398,3
    a,75y,350.94h,75.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPVKNYW751JZ
    KfUENChRLxw!2e0!7i13312!8i6656

    --
    viktorius