  • 1. Data: 2021-04-11 16:59:50
    Temat: Potrzebuję się uspokoić....
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Hej,

    Jadę se dzisiaj z parku, wyprzedzam rozwerzystę, na skrzyżowaniu
    zostawiam mu z prawej. A ten ci..l do mnie, że coś mu nie pasuje. Zj..em
    gościa jak psa. Ale tak mnie to wk... że ... chyba nie będę spał :-)

  • 2. Data: 2021-04-11 18:46:22
    Temat: Re: Potrzebuję się uspokoić....
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.04.2021 o 16:59, kk pisze:
> [...]
    > zostawiam mu z prawej. A ten ci..l do mnie, że coś mu nie pasuje. Zj..em
    > gościa jak psa. Ale tak mnie to wk... że ... chyba nie będę spał :-)

    zmień temat posta na: Potrzebuję się pochwalić.
    napisz jutro czy spałeś czy nie. może to kogoś zainteresuje

    ToMasz

  • 3. Data: 2021-04-11 18:52:50
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-04-11 o 18:46, ToMasz pisze:

    > zmień temat posta na: Potrzebuję się pochwalić.
    > napisz jutro czy spałeś czy nie. może to kogoś zainteresuje

    Robi posęepy, nie wspomniał o swoim gównianym prawie samochodzie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-04-12 13:22:32
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/04/2021 15:59, kk wrote:
> [...]
    > zostawiam mu z prawej. A ten ci..l do mnie, że coś mu nie pasuje. Zj..em
    > gościa jak psa. Ale tak mnie to wk... że ... chyba nie będę spał :-)

    Chociaz sam lubie pojezdzic na rowerze to ostatnio zauwazylem, ze bycie
    kolarzem to teraz stan umyslu. Nie ma drogi rowerowej napisze petycje,
    zrobi bloga albo zglosi projekt BO. Ma droge rowerowa, bedzie jechal
    ulica. Czy to zle dobrane siodelko i ucisk na jaja powoduje w/w?

  • 5. Data: 2021-04-12 17:27:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2021 o 16:59, kk pisze:
    > Hej,
    >
    > Jadę se dzisiaj z parku, wyprzedzam rozwerzystę,

    weź_niepierdol.jpeg

    --
    Shrek