  • 1. Data: 2009-08-20 16:01:34
    Temat: Jak działa "Audi drive select" w aktualnej A4
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    -z punktu widzenia użytkownika, która odpowiedź jest prawidłowa ? ;)

    1) Pokrętłem ręcznie da się regulować w sposób ciągły twardość zawieszania, ale jak
    się raz ustawi np. na autostradzie "twardo", to
    jeśli nagle się zjedzie na strasznie dziurawą drogę lokalną, to jazda stanie się
    niekomfortowa, dopóki znowu ręcznie nie zmiękczymy
    ustawień podwozia.

    2) Ustawia się jakiś wstępny program, ale potrafi on sam regulować twardość w
    zależności od drogi bez udziału kierowcy, i w sytuacji
    z punktu 1 automatycznie nastąpiło by adaptacyjnie zmiękczenie ustawień tłumienia
    amortyzatorów ?

    Może ktoś wie, bo w lexykonie na stronie audi nic o tym nie pisze. Grupa wydaje się
    odpowiednia, bo np. jak czytam autoświat to mi
    się wydaje że czytam gazetę bardziej plastyków-designerów niż inżynierów.

    Arek

  • 2. Data: 2009-08-21 09:18:24
    Temat: Re: Jak działa "Audi drive select" w aktualnej A4
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > -z punktu widzenia użytkownika, która odpowiedź jest prawidłowa ? ;)

    W mojej Toyocie to nie działa na odcinku z Bielan do Opola, natomiast może
    lepiej działa na odcinku na Legnicę-ostatnio nie próbowałem na aktualnej A4.

  • 3. Data: 2009-08-21 13:30:43
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w wiadomości

    > W mojej Toyocie to nie działa na odcinku z Bielan do Opola, natomiast może

    W której toyocie jest adaptacyjne zawieszenie ?

    Pytanie moje jest wbrew pozorom ścisłe i odp może być 0/1. Audi jakoś nie pisze na
    stronie konkretów a z prasowych artykułów nie da
    się wywnioskować jednoznacznie czy on sam sobie nastawia adaptacyjnie twardość przy
    jeździe czy musi to robić człowiek.

  • 4. Data: 2009-08-21 14:19:33
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > W której toyocie jest adaptacyjne zawieszenie ?

    :-)
    "żart mode off"
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 5. Data: 2009-08-21 15:11:18
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 20 Aug 2009 18:01:34 +0200, "A r t i e" <a...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    odpowiednia, bo np. jak czytam autoświat to mi
    >się wydaje że czytam gazetę bardziej plastyków-designerów niż inżynierów.

    http://www.audiworld.com/news/03/081503/suspension/c
    ontent.shtml

  • 6. Data: 2009-08-21 16:02:11
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > http://www.audiworld.com/news/03/081503/suspension/c
    ontent.shtml

    No, ale mi chodzi o aktualną A4 nie A8.

  • 7. Data: 2009-08-21 16:33:16
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 21 Aug 2009 18:02:11 +0200, "A r t i e" <a...@g...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    ontent.shtml

    >No, ale mi chodzi o aktualną A4 nie A8.

    Przepraszam ze nei dostarczylem na tacy atrtykuku o A4. Ale mysle ze
    po odrobinie podniesienia dupy ze stolka mozna na tej samej stronie
    znalezc atrykul o A4. Jezeli sie Panu nie chce/nie ma czasu, gotow
    jestem ten artykul znalezc za drobna oplata

    A.L.

  • 8. Data: 2009-08-21 19:40:03
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    > Przepraszam ze nei dostarczylem na tacy atrtykuku o A4. Ale mysle ze

    <<>>

    Aha sory nie miałem czasu dokładnie dziś czytać bo jutro wyjeźdżam i sie pakuję.

    czasami systemy w najwyższym typie A8/Merc S mogą być znacząco różne od A4/Merc C
    mimo podobnie brzmiącej nazwy... O A4/8 poczytam
    jak wrócę.

    pozdr. Arek