-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "A r t i e" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Jak działa "Audi drive select" w aktualnej A4
Date: Thu, 20 Aug 2009 18:01:34 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <h6js0r$214$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 095160140122.rudaslaska.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1250784092 2084 95.160.140.122 (20 Aug 2009 16:01:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Aug 2009 16:01:32 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: artie07
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:25008
[ ukryj nagłówki ]-z punktu widzenia użytkownika, która odpowiedź jest prawidłowa ? ;)
1) Pokrętłem ręcznie da się regulować w sposób ciągły twardość zawieszania, ale jak
się raz ustawi np. na autostradzie "twardo", to
jeśli nagle się zjedzie na strasznie dziurawą drogę lokalną, to jazda stanie się
niekomfortowa, dopóki znowu ręcznie nie zmiękczymy
ustawień podwozia.
2) Ustawia się jakiś wstępny program, ale potrafi on sam regulować twardość w
zależności od drogi bez udziału kierowcy, i w sytuacji
z punktu 1 automatycznie nastąpiło by adaptacyjnie zmiękczenie ustawień tłumienia
amortyzatorów ?
Może ktoś wie, bo w lexykonie na stronie audi nic o tym nie pisze. Grupa wydaje się
odpowiednia, bo np. jak czytam autoświat to mi
się wydaje że czytam gazetę bardziej plastyków-designerów niż inżynierów.
Arek
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.09 09:18 Lagoda
- 21.08.09 13:30 A r t i e
- 21.08.09 14:19 Lagoda
- 21.08.09 15:11 A.L.
- 21.08.09 16:02 A r t i e
- 21.08.09 16:33 A.L.
- 21.08.09 19:40 A r t i e
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=