    From: "A r t i e" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Jak działa "Audi drive select" w aktualnej A4
    Date: Thu, 20 Aug 2009 18:01:34 +0200

    -z punktu widzenia użytkownika, która odpowiedź jest prawidłowa ? ;)

    1) Pokrętłem ręcznie da się regulować w sposób ciągły twardość zawieszania, ale jak
    się raz ustawi np. na autostradzie "twardo", to
    jeśli nagle się zjedzie na strasznie dziurawą drogę lokalną, to jazda stanie się
    niekomfortowa, dopóki znowu ręcznie nie zmiękczymy
    ustawień podwozia.

    2) Ustawia się jakiś wstępny program, ale potrafi on sam regulować twardość w
    zależności od drogi bez udziału kierowcy, i w sytuacji
    z punktu 1 automatycznie nastąpiło by adaptacyjnie zmiękczenie ustawień tłumienia
    amortyzatorów ?

    Może ktoś wie, bo w lexykonie na stronie audi nic o tym nie pisze. Grupa wydaje się
    odpowiednia, bo np. jak czytam autoświat to mi
    się wydaje że czytam gazetę bardziej plastyków-designerów niż inżynierów.

    Arek