  • 1. Data: 2016-06-11 16:30:34
    Temat: Jak działa składane lusterko?
    Od: k...@g...com

    Przymierzam się do zakupu szerszego auta, a garaż mam z czasów, gdy dużym autem był
    "kredens". Mam do Kolegów pytanko o to jak działają składane elektrycznie lusterka
    zewnętrzne. Czy składają się po wyłączeniu zapłonu, czy też można je złożyć przed
    wjazdem do garażu? Czy po włączeniu zapłonu od razu się otwierają, czy można to jakoś
    zablokować, żeby wjechać i wyjechać do garażu ze złożonymi lusterkami?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-06-11 21:35:28
    Temat: Re: Jak działa składane lusterko?
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 11 czerwca 2016 16:30:36 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    zablokować, żeby wjechać i wyjechać do garażu ze złożonymi lusterkami?

    Honda Civic 2012r. - można złożyć prztyczkiem na drzwiach kiedy silnik jeszcze
    pracuje i rozłożyć po jego uruchomieniu. Można też złożyć przy zamykaniu drzwi, wtedy
    się rozkładają po otwarciu drzwi kierowcy.

  • 3. Data: 2016-06-12 08:30:04
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 16:30, k...@g...com pisze:
> [...]
    zablokować, żeby wjechać i wyjechać do garażu ze złożonymi lusterkami?

    Z tego co mi się wydaje, to w "lepszych" autach można ustawić składanie
    automatyczne. W tych "gorszych", które ja miałem, to tylko guziczek po
    lewej stronie kierownicy.

  • 4. Data: 2016-06-12 10:32:50
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2016 07:30:34 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    zablokować, żeby wjechać i wyjechać do garażu ze złożonymi lusterkami?

    Wszystko co tu koledzy piszą to prawda, ale zwracam uwagę na istnienie
    samochodów takich jak Chrysler Voyager III i IV generacji, w których nie
    można otworzyć drzwi, gdy lusterka są złożone.
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2016-06-12 14:42:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    P.B. wrote:

> [...]
    > samochodów takich jak Chrysler Voyager III i IV generacji, w których nie
    > można otworzyć drzwi, gdy lusterka są złożone.

    ale, że jak? drzwi są zablokowane?
    co za debil to wymyślił?
    że niby nie widać czy cos nie jedzie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-06-12 19:48:41
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2016 12:42:35 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ale, że jak? drzwi są zablokowane?
    > co za debil to wymyślił?
    > że niby nie widać czy cos nie jedzie?

    Obrazek wszystko wyjaśnia:
    http://www.ebay.co.uk/itm/112010829522?clk_rvr_id=10
    44922160047&rmvSB=true
    Lusterko przykręcone jest w miejscu gdzie słupek przechodzi w błotnik - do
    karoserii, nie do drzwi. Gdy jest złożone, to przylega do szyby w drzwiach:
    nie można otworzyć drzwi, gdy lusterka są złożone, ani złożyć lusterek, gdy
    drzwi są otwarte. Steruje tym chyba centralny zamek.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 7. Data: 2016-06-12 21:22:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    P.B. wrote:

> [...]
    > nie można otworzyć drzwi, gdy lusterka są złożone, ani złożyć lusterek, gdy
    > drzwi są otwarte. Steruje tym chyba centralny zamek.

    Dzięki, teraz widzę
    to się ździebko konstruktor nie popisał :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-06-13 19:46:14
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Obrazek wszystko wyjaśnia:
    > http://www.ebay.co.uk/itm/112010829522?clk_rvr_id=10
    44922160047&rmvSB=true

    LOL

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2016-06-15 20:27:51
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

> [...]
    zablokować, żeby wjechać i wyjechać do garażu ze złożonymi lusterkami?

    W cytrynie c8 lusterka automatycznie składają się i rozkładają przy
    zamykaniu/otwieraniu centralnego zamka, ale można je złożyć przyciskiem od środka - i
    wówczas nie działa automatyka, lusterka pozostają złożone do ponownego rozłożenia ich
    'z palca'.
    pablo