  • 11. Data: 2009-02-27 17:30:55
    Temat: Re: Jak kupuje się w ndn
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:go9543$gfm$1@217.76.112.12...

    > Receptą na to jest rozpowszechnianie takich informacji wraz z dokładnym
    > DOWODEM takich działań. Inaczej fala pomówień upośledzi naszą pracę.

    I tu jest właśnie problem, mam datasheet, mam źle działający scalak i podaję
    tę informację pod swoim nazwiskiem i zgadnij, kto będzie miał z tego tytułu
    kłopoty ? T***s ? S*M ? Pewnie gdzieś małymi literkami jest napisane, że
    datasheet to tylko taka delikatna sugestia dla użytkownika a tymczasem ja
    poważnej firmie sypię piach w tryby...

    e.

  • 12. Data: 2009-02-27 18:14:54
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    Tu faktycznie masz rację, to Ty z imienia i nazwiska możesz spotkać się z krytyką.
    Ten mechanizm znamy (chociaż nie wszyscy go rozumieją) z życia publicznego.
    Ale zawsze można podejść do sprawy nieco inaczej, osiągając zamierzony efekt.
    Parafrazując stary, nie polski kawał można by go powiedzieć tak:
    Pewien Pan (przyjmijmy Z.) obraził drugiego (przyjmijmy np. Mirosław G.) mówiąc o nim
    "niestworzone rzeczy". Mirosław G. sprawę oddał do sądu i wygrał. Pan Z. musi
    publicznie przeprosić Mirosława G. Może to wyglądać następująco:
    "Pan Mirosław G. nie naraził życia swoich pacjentów?
    Pan Mirosław G. nie brał łapówek?
    Pan Mirosław G. nie molestował koleżanek w pracy?
    itd.
    "
    Dużo zależy od kontekstu.
    W podobny sposób można poprosić o potwierdzenie, tu na grupie, odkrytych
    rewelacji. Z doświadczenia wiem, że jak scalak ma bogatą dokumentację,
    stale rozwijaną, to możliwych niespodzianek jest naprawdę niewiele.
    Chociaż, błędy popełniają wszyscy, a czasem robią je nawet ci, co nic
    nie robią - a powinni.
    Pozdrawiam,
    K.

  • 13. Data: 2009-02-27 23:12:26
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Bialy pisze:

    > Myslałem że tak po prostu.
    >
    > Wczoraj wypełniłem wniosek na zakup oscyloskopu DS1022CD (rigol z
    > analizatorem). Dzisiaj rano mail "wrdzo mi przykro DS1022CD są juz
    > wycofane z produkcji". WTF? Sprawdzam na stronie ndn - są. A nie ma.
    > Cholera. Następni pokemoni mający wirtualny sprzęt na stronach www? Na
    > szczęscie zaoferowali mi coś w zamian - o ponad 50% droższy i lepszy.
    > Tylko po co skoro ja chce tamten?

    Bo NDN to "old school" i trzeba mieć podejście bezpośrednie. Czyli po
    prostu zadzwonić, pogadać, zapytać co mają w sprzedaży i za ile itd. Ty
    to byś chciał od razu wszystko automatycznie, jak w internetowym
    hipermarkecie...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2009-02-28 22:12:11
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Sebastian Bialy pisze:

    > Raczej stracony na bardzo długi czas. Wlasnie przymierzam sie do OWON
    > MSO5022. Nie ma FFT ale jakos to przeboleje.

    Drobni majsterkowicze to w sumie marny klient: długo przebiera, marudzi
    a w końcu kupuje najtańsze. Zysk mają na np. uczelniach, które kupują
    sprzęt za kilkaset tysięcy zł.

    --
    Filip.

  • 15. Data: 2009-02-28 22:27:50
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Drobni majsterkowicze to w sumie marny klient: długo przebiera,
    > marudzi a w końcu kupuje najtańsze. Zysk mają na np. uczelniach, które
    > kupują sprzęt za kilkaset tysięcy zł.

    Uczelnie to taki sobie klient, najpierw marudzą a jak kupują to rok później.
    A w roku 2009, po ogromnych cięciach na naukę, to nic nie kupią.
    K.

  • 16. Data: 2009-02-28 23:53:10
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    John Smith pisze:

    > Uczelnie to taki sobie klient, najpierw marudzą a jak kupują to rok
    > później.
    > A w roku 2009, po ogromnych cięciach na naukę, to nic nie kupią.

    W nauce jest wielka bezwładność, kryzysu nie widać -- kupuje się sprzęt
    za grube miliony ze środków zaplanowanych 1-2 lata temu. Cześć środków
    jest z pieniędzy UE, które też są do wydania wg. planów.

    --
    Filip.

  • 17. Data: 2009-03-01 02:22:21
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > W nauce jest wielka bezwładność, kryzysu nie widać -- kupuje się
    > sprzęt za grube miliony ze środków zaplanowanych 1-2 lata temu. Cześć
    > środków jest z pieniędzy UE, które też są do wydania wg. planów.

    Bo idą prawdopodobnie środki z wcześniej podpisanych grantów. Cuda mają
    to do siebie, że się nie zdarzają i ja w nie nie wierzę. Jeżeli "zdejmuje"
    się kwotę 872 mln zł to MUSI się to odbić na nowych zakupach. Rządowe
    sztuczki są różne, pieniądze na cały rok mogą przyjść np. w listopadzie.
    Nie przewiduję rozwiązywania umów, raczej drastycznie podniosą wymagania
    na nowe umowy, co ma na celu zredukowanie kosztów.
    Wykonawcy w tych grantach też moga robić "o suchym pysku" przez większą
    część roku. Już to przerabiałem. Z AWS-em było podobnie.
    K.

  • 18. Data: 2009-03-01 07:23:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 28 Feb 2009 23:12:11 +0100,
    Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> screamed:

    > Drobni majsterkowicze to w sumie marny klient: długo przebiera, marudzi
    > a w końcu kupuje najtańsze. Zysk mają na np. uczelniach, które kupują
    > sprzęt za kilkaset tysięcy zł.

    Ale w tym przypadku trzeba samemu ruszyć tyłek i _może_ się wtedy
    zarobi.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 08:22:20 user up 11998 days, 20:17, 1 user, load average: 0.09, 0.50, 0.27 ]

    Things always look better when you can't see them. -- Craig Bruce

  • 19. Data: 2009-03-01 15:26:00
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > CorelClassic8 to spore pudełko zawierajace tylko płytę i licencję.
    > Też mam przez to przestać używać Corela?
    >
    > W sprzedaży masowej jest problem minimalnej wielkości (dokładniej:
    > objętości) opakowania jednostkowego.

    Zartujesz? :)

    Akurat mam tego Corela - powinien byc zapakowany
    w koperte - grafike mozna zmiescic na niej taka sama.

  • 20. Data: 2009-03-01 15:38:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

    Sunday, March 1, 2009, 4:26:00 PM, you wrote:

    > Zartujesz? :)

    Absolutnie nie.

    > Akurat mam tego Corela - powinien byc zapakowany
    > w koperte - grafike mozna zmiescic na niej taka sama.

    A jednak pozostanie jeszcze problem ekspozycji...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl