  • 1. Data: 2020-07-14 09:55:14
    Temat: Jak prawidłowo używać kierunkowskazów na skrzyżowanie z tzw. pierwszeństwem łamanym
    Od: "T." <k...@i...pl>

    https://www.autocentrum.pl/publikacje/porady/kierunk
    owskaz-na-skrzyzowaniu-z-tzw-pierwszenstwem-lamanym-
    poradnik/?fbclid=IwAR0MvDsoRL2TFyR8-C4WDqbo7tiWiZk11
    maZWg7EkVbRo0WV8tRV67uZnwY

    Skrzyżowanie z tzw. pierwszeństwem łamanym, czyli z dodatkową tablicą
    T-6, pokazującą przebieg drogi z pierwszeństwem, nie wpływa w żaden
    sposób na zasadę określoną w art. 22. Może być to szokujące lub
    szokująco oczywiste, ale:

    skręcając w prawo, włączamy prawy kierunkowskaz,
    skręcając w lewo, włączamy lewy kierunkowskaz,
    jadąc na wprost, nie włączamy kierunkowskazu,
    przed rozwidleniem włączamy ten kierunkowskaz, w którą drogę wjeżdżamy.

    A potem na Stopcham czy innym kanale filmiki, jak to "jechałem po
    głównej i mi się wpakował"... :-)

    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2020-07-14 10:00:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jesteś sałatą?
    Bo ja włączam PRZED skręcaniem.

    -----

  • 3. Data: 2020-07-14 12:36:56
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 14 Jul 2020 09:55:14 +0200, T. napisał(a):

> [...]
    > przed rozwidleniem włączamy ten kierunkowskaz, w którą drogę wjeżdżamy.
    >

    > A potem na Stopcham czy innym kanale filmiki, jak to "jechałem po

    W latach '90 "prosto" oznaczało "drogą główną" więc "nie trzeba".
    Ale lepiej zrobić dyskotekę kierunkowskazem niż klepać blachę.
    No i prawdopodobieństwo tego czy blachy będą klepane
    zależy konfiguracji wiekowej kierujących: 40+ z 40-.

  • 4. Data: 2020-07-14 12:58:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    > jadąc na wprost, nie włączamy kierunkowskazu,
    > przed rozwidleniem włączamy ten kierunkowskaz, w którą drogę

    A propos ... a jak to z tym pierwszenstwem ?
    Powiedzmy ze glowna droga skreca jak L, ja jade z prawej ... i chce
    prosto.
    A drugi pojazd jedzie z gory i skreca w lewo.

    Odpowiedz uzasadnic cytatem z przepisow :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-07-14 13:15:47
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 14-07-2020 o 09:55, T. pisze:

> [...]
    >
    >     skręcając w prawo, włączamy prawy kierunkowskaz,
    >     skręcając w lewo, włączamy lewy kierunkowskaz,
    >     jadąc na wprost, nie włączamy kierunkowskazu,

    W latach 90-tych można było nie zdać egzaminu na prawo jazdy używając
    kierunkowskazów w powyższy sposób.

    yabba

  • 6. Data: 2020-07-14 13:25:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >A propos ... a jak to z tym pierwszenstwem ?
    >Powiedzmy ze glowna droga skreca jak L, ja jade z prawej ... i chce
    >prosto.
    >A drugi pojazd jedzie z gory i skreca w lewo.

    W jego lewo, czyli na rysunku to w prawą strone.

  • 7. Data: 2020-07-14 15:51:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-07-14 o 13:15, yabba pisze:

> [...]
    maZWg7EkVbRo0WV8tRV67uZnwY

    > W latach 90-tych można było nie zdać egzaminu na prawo jazdy używając

    Chyba do gimnazjum... :-)
    T.

  • 8. Data: 2020-07-14 23:11:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-07-14 o 09:55, T. pisze:

    >     jadąc na wprost, nie włączamy kierunkowskazu,

    A jak przecinamy linię przerywana wyznaczającą pas ruchu?

  • 9. Data: 2020-07-15 07:42:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-07-2020 o 23:11, t-1 pisze:

    > A jak przecinamy linię przerywana wyznaczającą pas ruchu?

    Też nie.

  • 10. Data: 2020-07-15 13:02:11
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > A propos

    Głupi chujku nie możesz napisać po polsku?

    > a jak to z tym pierwszenstwem ?

    Pytanie trolliku wyjąłęś z dupu?

    > Powiedzmy ze glowna droga skreca jak L, ja jade z prawej ... i chce
    > prosto.
    > A drugi pojazd jedzie z gory i skreca w lewo.

    Gdzie widzisz problem?

    > Odpowiedz uzasadnic cytatem z przepisow :-)

    "Przed znakami przestankowymi nie umieszcza się spacji"

    Pa!

    --
    'Tom N'