  • 21. Data: 2020-07-16 19:58:00
    Temat: Re: Jak prawidłowo używać kierunkowskazów na skrzyżowanie z tzw. pierwszeństwem łamanym
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 16-07-2020 o 15:56, collie pisze:

    > Co ma migacz do zmiany kierunku drogi? Masz tylko zasrany
    > obowiązek sygnalizowania zamiaru zmiany pasa ruchu. Zawsze.

    Na skrzyżowaniu z pierwszeństwem łamanym nie zmienia się pasa ruchu.
    Podobnie jak na łuku drogi.

    yabba

  • 22. Data: 2020-07-16 21:03:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzexs,

    > Z wyjątkiem pauzy, półpauzy itp., nawiasów otwierających, cudzysłowu...

    --, -, (, ,,,... :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2020-07-16 22:48:07
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 14.07.2020 o 12:36, dantes pisze:

    > W latach '90 "prosto" oznaczało "drogą główną" więc "nie trzeba".
    > Ale lepiej zrobić dyskotekę kierunkowskazem niż klepać blachę.
    > No i prawdopodobieństwo tego czy blachy będą klepane
    > zależy konfiguracji wiekowej kierujących: 40+ z 40-.

    To jak w latach 90 używać kierunkowskazu na skrzyżowaniu w kształcie +
    gdzie pierwszeństwo idzie od dołu w prawo?
    Zakładając że jedziemy od dołu w górę i zgodnie z taką logiką to mamy:
    - w prawo bez kierunku - bo po głównej
    - w lewo lewy kierunek
    - prosto?? - bez nie można po już w prawo mamy bez, lewy też nie bo nie
    jedziemy w lewo, to może spowolniony lewy, że niby tak lekko/niepewnie w
    lewo?
    I cała logika leży takiego podejścia.

    --
    --- xyz

  • 24. Data: 2020-07-17 12:15:01
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    yabba w

> [...]
    owskaz-na-skrzyzowaniu-z-tzw-pierwszenstwem-lamanym-
    poradnik/?fbclid=IwAR0MvDsoRL2TFyR8-C4WDqbo7tiWiZk11
    maZWg7EkVbRo0WV8tRV67uZnwY

    > Twój kolega powiedział do milicjanta z patrolu: Tato, nie wygłupiaj się.

    Prawie dobrze trafiłeś, ale to instruktor zapytał dlaczego zatrzymany został
    tarczą a nie latarką -- jedź pan już (bo nie zarobimy)

    --
    'Tom N'