  • 1. Data: 2020-07-10 07:14:21
    Temat: MPU nadchodzi wielkimi krokami
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-pijani
    /pijani/news-pijany-polak-sparalizowal-czeska-prage,
    nId,4601798

    Pinokio zwleka ale przymusowe badania dla czubków to konieczność. Wariatów drogowych
    ci u nas dostatek ale prawi i sprawiedliwi w wciąż tolerują ich wyczyny.

  • 2. Data: 2020-07-10 09:30:27
    Temat: Re: MPU nadchodzi wielkimi krokami
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/07/2020 06:14, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    drogowych ci u nas dostatek ale prawi i sprawiedliwi w wciąż tolerują ich wyczyny.

    Tym razem to Czesi wystapi przeciwko wielkiej bialej Polsce. Mam
    nadzieje, ze Adrzej Du*a ulaskawi naszego rodaka i da mu prace w SOP.

  • 3. Data: 2020-07-10 11:51:53
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Tym razem to Czesi wystapi przeciwko wielkiej bialej Polsce. Mam
    > nadzieje, ze Adrzej Du*a ulaskawi naszego rodaka i da mu prace w SOP.

    W komentarzach pod tym artykułem na Interii już fala oburzenia, że
    niepolskie media szkalują Polaków.

  • 4. Data: 2020-07-10 12:09:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/07/2020 10:51, Uncle Pete wrote:

    > W komentarzach pod tym artykułem na Interii już fala oburzenia, że
    > niepolskie media szkalują Polaków.

    Standard. Sam lubie czasem podkrecic zeby sie zarli mocniej.

  • 5. Data: 2020-07-12 10:09:32
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-10 07:14, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    drogowych ci u nas dostatek ale prawi i sprawiedliwi w wciąż tolerują ich wyczyny.

    Nie widzę problemu. Kółka odpowiednie zamontować i po szynach niech jeździ.