  • 11. Data: 2010-01-24 12:50:58
    Temat: Re: Jak transferować duże pliki poprzez WWW ?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Marek pisze:
    > Złożyć plik w całość w PHP to nie jest wyzwanie. Z tym dam sobie radę.
    > Jedyna rzecz jakiej obawiam się to jest to, że poświęcę trochę pracy na
    > zrobienie uploadera we Flashu a potem okaże się, że też nic z tego bo
    > Flash stworzy kolejne ograniczenia. Silver Light raczej będzie
    > kłopotliwe w zastosowaniu gdyż sporo kłopotów sprawia przekonanie ludzi
    > do zainstalowania bieżącej wersji plugin'a do Flasha a co dopiero do
    > czegoś innego...

    Ja Flasha omijam z daleka, ale znalazłem coś takiego:
    http://soenkerohde.com/2010/01/chunk-file-upload/

    artur

  • 12. Data: 2010-01-25 16:06:23
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Ja Flasha omijam z daleka, ale znalazłem coś takiego:
    > http://soenkerohde.com/2010/01/chunk-file-upload/

    Dzięki. Właśnie tak to sobie mniej więcej wyobrażałem. Empirycznie sprawdzę
    to czy poradzi sobie faktycznie z dużymi plikami i czy nie będzie problemu z
    przyznaniem RAM pluginowi.

  • 13. Data: 2010-01-25 17:44:17
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Marek pisze:
    > Dzięki. Właśnie tak to sobie mniej więcej wyobrażałem. Empirycznie
    > sprawdzę to czy poradzi sobie faktycznie z dużymi plikami i czy nie
    > będzie problemu z przyznaniem RAM pluginowi.

    Jaki RAM? Chyba nie sądzisz, że on wczytuje do pamięci coś więcej niż
    BUFFERSIZE?

    artur

  • 14. Data: 2010-01-26 16:16:00
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Jaki RAM? Chyba nie sądzisz, że on wczytuje do pamięci coś więcej niż
    > BUFFERSIZE?

    Moment .. teraz doczytałem jaką metodą odczytywany jest plik. Otóż przykład
    jaki przytoczyłeś dotyczy środowiska AIR a nie Flash. We Flashu ze względów
    bezpieczeństwa nie można odczytywać i wysyłać dowolnego pliku z komputera na
    serwer. Można to natomiast zrobić korzystając z FileReference, który wymusza
    otwarcie okna wskazywania pliku i jego ręczne wskazanie przez usera.

    http://livedocs.adobe.com/flash/9.0/ActionScriptLang
    RefV3/flash/net/FileReference.html#upload()

    Teraz sobie przypomniałem, że to właśnie tu wyczytałem o ograniczeniu do
    100MB.W dodatku plik jest transferowany w jednym kawałku. Tak więc nie da
    się w ten sposób ominąć ograniczeń ustawień serwera jaki i (jeśli ich nie
    ma) - nie da się przesłać np. 150MB.

    Stąd mój wątek.

  • 15. Data: 2010-01-26 22:20:19
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > pliku z komputera na serwer. Można to natomiast zrobić korzystając z
    > FileReference, który wymusza otwarcie okna wskazywania pliku i jego

    No to kiszka. Za to SL ma plusa :-)

    artur