  • 1. Data: 2009-02-19 07:34:15
    Temat: Jak zabezpieczyc plik PDF
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak zabezpieczyc plik PDF przed drukowaniem itp.
    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2009-02-19 07:40:33
    Temat: Re: Jak zabezpieczyc plik PDF
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 08:34:15 +0100, NOFX napisał(a):

    > Jak zabezpieczyc plik PDF przed drukowaniem itp. Z gory dziekuje za
    > odpowiedz

    NTG

  • 3. Data: 2009-02-19 07:50:36
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 19.02.2009 08:34, NOFX pisze:
    > Jak zabezpieczyc plik PDF przed drukowaniem itp.

    http://www.ntg.prv.pl/

    PS. Nie umieszczaj w nim nic. Wtedy dopiero nie da się go
    wydrukować ani skopiować.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 4. Data: 2009-02-19 08:00:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    NOFX napisał(a):

    > Jak zabezpieczyc plik PDF przed drukowaniem itp.
    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    Sprzętowo? Hmm... Skopiować go na laptopa a laptopa do
    betonowej studzienki a studzienkę następnie zabetonować ;)

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 5. Data: 2009-02-19 08:21:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jaja sobie robią, ale Adobe Acrobat pozwala na wszelakie zabezpiecznie pliku (w tym
    przed drukowaniem, ale przecież zrzutu ekranu nie zabroni).
    Do sprzętowców: zrzut najlepiej z balkonu.
    Do emerytowanych sprzetowców: balkonik też może być, siostra pomoże jakby co.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-02-19 16:07:39
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 19-02-2009 08:34, NOFX pisze:
    > Witam
    > Jak zabezpieczyc plik PDF przed drukowaniem itp.

    Zabezpieczaczem do plików PDF.

    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    Nie ma za co. Pińcet złotych się należy, kawalerze.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2009-02-19 23:17:45
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** NOFX <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam Jak zabezpieczyc plik PDF przed drukowaniem itp. Z gory dziekuje za
    > odpowiedz

    pdftk, ale w ogóle PDF to możesz co najwyżej utrudnić drukowanie, nie
    zabezpieczyć przed - wszystko co widzisz na ekranie może być wydrukowane.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 8. Data: 2009-02-20 08:01:38
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > pdftk, ale w ogóle PDF to możesz co najwyżej utrudnić drukowanie, nie
    > zabezpieczyć przed - wszystko co widzisz na ekranie może być wydrukowane.
> [...]
    . . '-' . kK

    Wczoraj ładnie świeciło słońce, czesto widziałem swoje odbicie, ale za cholere
    nie mogłem tego drukować..

  • 9. Data: 2009-02-20 08:04:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BETON napisał(a):

    > Wczoraj ładnie świeciło słońce, czesto widziałem swoje odbicie, ale za cholere
    > nie mogłem tego drukować..

    Kombinuj ;)

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 10. Data: 2009-02-20 08:33:38
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Połóż VDU na skanerze, ewentualnie na kserokopiarce.
    Jeśli masz klawiature, to jeszcze ewentualnie [Alt - Print Screen] przy maksymalnej
    rozdzielczości (nawet wirtualnej).
    JaC

    -----