  • 1. Data: 2009-02-18 18:03:49
    Temat: GeForce 2 Ti a monitor panoramiczny
    Od: tangie <t...@W...pl>

    Witam

    Mam wiekowa karte graficzna GeForce 2 Ti. Czy ta karta obsluzy monitor
    panoramiczny w sposob prawidlowy? Tak zeby nie-interpolowala obrazu.

    dziekuje i pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-02-18 18:16:44
    Temat: Re: GeForce 2 Ti a monitor panoramiczny
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "tangie" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam wiekowa karte graficzna GeForce 2 Ti. Czy ta karta obsluzy monitor
    > panoramiczny w sposob prawidlowy? Tak zeby nie-interpolowala obrazu.

    A nie możesz sprawdzić jakie tryby obsługuje ?

  • 3. Data: 2009-02-19 06:53:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tangie napisał(a):

    > Mam wiekowa karte graficzna GeForce 2 Ti. Czy ta karta obsluzy monitor
    > panoramiczny w sposob prawidlowy? Tak zeby nie-interpolowala obrazu.

    Nie powinno byc zadnych problemow. Pod warunkiem, ze nie jest to jakis
    "pseudomonitor" :)

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 4. Data: 2009-02-19 11:03:16
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.02.2009 januszek <j...@p...irc.pl> napisał/a:

    > Nie powinno byc zadnych problemow. Pod warunkiem, ze nie jest to jakis
    > "pseudomonitor" :)

    Obawiam się że będzie, nie ma chyba w GF2 takich trybów, coś mi się przypomina
    że zmieniałem na gf4 na potrzeby panoramy, ale to było kilka lat temu więc
    mogło się coś w driverach pozmieniać.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 5. Data: 2009-02-19 11:29:12
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Obawiam się że będzie, nie ma chyba w GF2 takich trybów, coś mi się
    > przypomina że zmieniałem na gf4 na potrzeby panoramy

    SOA#1: Dziwne, u mnie dziala... ;)

    > ale to było kilka lat temu więc mogło się coś w driverach pozmieniać.

    Na 2 GTS rozdzielczosc 1680x1050 dziala bez problemow.
    W zasadzie to z Riva TNT chyba tez, ale tego juz nie mam jak sprawdzic.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-02-19 13:10:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Obawiam się że będzie, nie ma chyba w GF2 takich trybów, coś mi się przypomina
    > że zmieniałem na gf4 na potrzeby panoramy, ale to było kilka lat temu więc
    > mogło się coś w driverach pozmieniać.

    Hmm... http://www.nvidia.com/page/geforce2pro.html ;) Wszystko zależy od
    systemu i driverow do danej karty. Tu jest m.in. o tym:
    http://tinyurl.com/cdt6tj

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 7. Data: 2009-02-20 13:05:00
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

> [...]
    >
    > Mam wiekowa karte graficzna GeForce 2 Ti. Czy ta karta obsluzy monitor
    > panoramiczny w sposob prawidlowy? Tak zeby nie-interpolowala obrazu.

    A masz w monitorze wejście analogowe ? Bo GF2 to raczej nie ma wyjścia DVI.

  • 8. Data: 2009-02-22 15:45:01
    Od: tangie <t...@W...pl>

    > A masz w monitorze wejście analogowe ? Bo GF2 to raczej nie ma wyjścia DVI.

    Tylko analogowe. Cos co chce podlaczyc jako monitor to Sony Bravia
    KDL-19L40000

    pzdr,

  • 9. Data: 2009-02-22 18:27:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    tangie pisze:

    > Tylko analogowe. Cos co chce podlaczyc jako monitor to Sony Bravia
    > KDL-19L40000

    Jak ten monitor ma DVI to dokup przejściówkę.

    http://www.nokaut.pl/szukaj/przej%B6ci%F3wka-dvi-d-s
    ub.html

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-02-22 18:36:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tangie napisał(a):

    > Tylko analogowe. Cos co chce podlaczyc jako monitor to Sony Bravia
    > KDL-19L40000

    Chyba za duzo zer ;) Tyle, ze to jest TELEWIZOR a nie monitor... Co może
    się skończyć tak, że jak podłączysz do tego komputer to będziesz miał
    1024x768 ;P Z dwojga złego lepiej udaje się z monitora zrobić telewizor
    niż z telewizora monitor ;)

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl